۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

دزدي

هميشه تو همه فروشگاهها مامور مخفي يا همون private security وجود داره كه شما هرگز اونها رو نميبينين و نميتونين بشناسين. تو فروشگاه ما هم اين مامورين مشغول به كار هستن و حالا چند نفرن من نميدونم ولي دوتاشون رو من ميشناسم كه كارشون خيلي عاليه و مثل شبه تو فروشگاه حركت ميكنن و كسي متوجه حضورشون نميشه. ديروز كه كارم تموم شد و همسر و دخترم اومدن دنبالم يه خريد كوچيك داشتيم انجام داديم و خواستيم بريم دم صندوق كه ديدم يكي از اين دو نفر چند تا چيز كوچيك دستشه و تو صف صندوق ايستاده يعني ميخواد خريد كنه من مشغول حرف زدن با رئيسم شدم و نفهميدم چي شد فقط وقتي رفتم دم صندوق كه پرداخت كنم ديدم اين مامور ما با يه دختر زير بيست سال كه كوله پشتي داشت از در خروجي فروشگاه وارد فروشگاه شدن فهميدم كه دختره يه چيزي دزديده بوده اينم پشت سرش بوده و بيرون فروشگاه گرفته بودش بعد هم با پليس تماس گرفتن و چند دقيقه بعد ماشين پليس اومد.
ديروز يه اتفاق جالب ديگه هم افتاد. مشغول كار بودم كه يهو ديدم يكي ميگه سلام شانتميس خانوم با تعجب برگشتم ديدم يه خانم و يه دختر بچه دم صندوق من ايستادن انقدر تعجب كردم كه خانمه فكر كرد اشتباه گرفته و به انگليسي ازم پرسيد شما ايراني هستي گفتم آره و خلاصه معلوم شد اين خانم مهرك يكي از خواننده هاي وبلاگ اين حقير هستن. اون موقع سرم شلوغ بود و وقتي مشتري دارم نميتونم با كسي صحبت كنم ولي بعد خودش رفت خريد كرد و اومد دم صندوق من و با هم صحبت كرديم اتفاقا براي مستر كارت هم اقدام كرد. خيلي از ديدنش خوشحال شدم فقط نفهميدم چرا فكر كرد من از دستش فرار ميكنم!؟ من از دست كسي فرار نميكنم باور كنين. گله داشت كه چرا جواب كامنتش رو ندادم. من سعي ميكنم كامنتها رو جواب بدم ولي اگر اين وسطا كامنتي بي جواب موند بدونين كه قصد و غرضي در كار نبوده و فقط فراموش شده كه جواب داده بشه يا از قلم افتاده.
خلاصه روزي بود براي خودش ديروز.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

salam.man nemidonam ki hastin vali kole matalebetono khondam ye lahze ehsas kardam khodetonam,akhe kheili khodemoni va az tahe del minevisi engar dary bara khodet harf mizani.man midonam ke kareton sakhte va ba khone dary jor dar nemiad albate midonam karetono dos darin chon koli tajrobe kasb mikonid va khodetono be khodeton va digaran esbat mikonid ke ghavi hastido shekast napazir va taze tabrik migam ke malake foroshgah ham hastid.aslan amsale shoma bara ma irania eftekharid.madaram ke zane ba tajrtobee hasto garmo sarde rozegaro cheshide mige hichvaght az kar kardan narahat nabashid.adam salem bashe kar kone.mige har sar balaee va sakhty ye sar paini ham dare.ahan man ki hastam?man rahman shabani hastam daneshjoye karshenasie arshade hoghoghe tehran,,,va tazegia shodam vakil.khoshhal misham be man sar bezanid....rahmanshabani.blogfa.com
omidvaram khob bashi abjjie golam.rasty bebakhshid ziad harf zadam.

Amir گفت...

سلام

مگه عکس شما رو دیده بود که شناختن؟ کجا؟ لینک اون پست رو بدید که ما هم بشناسیمتون. البته قول میدیم اگر مشغول کار بودید مزاحم نشیم!!

لي لي گفت...

سلام. من از خواننده هاي پرو پا قرص وبلاگتون هستم . خوشحال ميشم منو جز پيوندهاي وبلاگتون قرار دهيد. و اجازه بفرمائيد منم وبلاگ شمارو لينك كنم . ممنون