۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

فوق ليسانس

هي فكر كردم چي ميخواستم بگم يادم نميومد تا اينكه همين الان يادم اومد گفتم تا يادم نرفته بگم. همسرم از دانشگاه واترلو پذيرش گرفت براي فوق ليسانس هفته پيش رفتيم دانشگاهش كه با مدير گروه صحبت كنه و ببينه چه درسي بگيره امروز پنج شنبه سي ام سپتامبر هم اولين جلسه اي بود كه رفت سر كلاس البته دو جلسه رو از دست داده. منم به مديرم اعلام كردم كه اگر روز پنج شنبه بهم شيفت ميدن بين ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باشه كه بعدش بتونم برم دخترم رو از مهد بگيرم.
وقتي وارد دانشگاه واترلو ميشي نصف دانشجوها ايرانين نصف ديگه چيني يعني اين دانشگاه به دو بخش تهران و شانگهاي تقسيم شده.
امروز تو محل كار دو بار ازم تست گرفتن. هر بار يكي از منيجرها يه سري جنس آورد دم صندوق من. بار اول فكر كردم واقعا داره خريد ميكنه داشتم خريدهاش رو اسكن ميكردم كه ديدم يه شكلات كوچيك تو جيب ژاكتي كه خريده بود گذاشته بود شكلات رو درآوردم و اسكن كردم. دو سه ساعت بعد براي بار دوم يه منيجر ديگه اومد گفتم بازم تسته يه جوري رفتار كرد كه فكر كردم اين بار واقعا داره خريد ميكنه يك عالمه جنس خريده بود و يك عالمه چيزاي كوچيك رو جاهاي مختلف قايم كرده بود و من همشون رو بغير از يكي پيدا كردم اون يكي هم خيلي كوچيك بود و تو جيب يه كاپشن بود من كاپشن رو از رو وارسي كردم چيزي حس نكردم فهميدم كه بايد توي جيبهاش رو هم بگردم. خلاصه هر دو تست رو قبول شدم و گفتن كارت عالي بود.

۲۷ نظر:

لاله گفت...

تبریک میگم، دانشگاه واترلو یکی از بهترین دانشگاه هاست و گرفتن پذیرش فوق لیسانس موفقیت خیلی بالاییه که نشونه تلاش و لیاقت همسرتون هست. امیدوارم همیشه تو کار و تحصیل موفق باشید.

Nasrin گفت...

تبریک میگم شانتمیس جان. یعنی‌ الان همسرت هم سر کار میره هم درس می‌خونه؟

مانا گفت...

آغاز دانشگاه رو به همسرت و خودت تبریک میگم.
میگم عجب کاریه راه به راه ازتون تست می گیرن ولی واقعا سخته!خوبه قبول شدی خدارو شکر.

زرین گفت...

چه خوب ! ذوق کردم که هفته پیش اومدید به شهر ما، پس بعد از این علاوه بر اطلاعات وال مارتی ، اطلاعات دانشگاهی هم برامون می ذاری.
با آرزوی موفقیت های روز افزون برای شانتمیس عزیز و خانواده اش

شانتمیس گفت...

مرسي لاله جان
انشالله شما هم سلامت و موفق باشين.

شانتمیس گفت...

نسرين جان ممنون همسرم نيمه وقت درس ميخونه يعني هفته اي يك روز اونم سه ساعت.

شانتمیس گفت...

مرسي مانا جان
آره از هممون تست ميگيرن ببينم چقدر ميتونيم از دزدي جلوگيري كنيم. امروز يكي از همكارام گفت هفته پيش هر دو تا تست رو رد شد.

شانتمیس گفت...

زرين جان شما واترلو زندگي ميكنين؟
اگر چيز خاصي بود كه به درد بقيه هم ميخورد حتما بهتون ميگم.
انشالله شما هم موفق باشين.

فرامرز گفت...

پذیرش در دانشگاه واترلو و همینطور پشت سر گذاشتن انواع تست ها، موفقیت هایی هستند که شما بدست می آورید.
امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید.

mojdeh گفت...

kheyli mobaarake shantemis jan
omidvaaram hamisheh movafagh o khosh baashid

ناشناس گفت...

kamelia
vagean khosh hal shodam, madrake lisans bood mal shoharetoon to iran ya fog bood azizam, komak hazine ham geref khanoomi? yani mikham bedoonam mishe rahat vam gereft ?
khahesh mikonam rahnamaiim kon azizam

ناشناس گفت...

kamelia khosh halam, shomaha be ma omid midid, movafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaggggggggggggggggggggggggggg baaaaaaaaaaaaaaaaaaashid

ناشناس گفت...

kamelia
shantemis jooni, mitoni khodetam dars bekhooni vagti walmart sare kar miri, vagt mishe adam dota karo betoone anjam bede nazam

پویا-مسافر کوچولو گفت...

دوست خوب مهاجر-سلام -البته تعد اینهمه دیگه شما را نباید به عنوان مهاجر خطاب کنم شما اونجا صاحبخانه اید-راستی از ایران هم میشه برای دانشگاه مکگیل پذیرش گرفت؟-من شما را اد کردم در صورت تمایل بنده را با نام پویا مسافر کوچولو اضافه کنید-ممنونم

ناشناس گفت...

شانتمیس خانم
در یکی از پست های قدیم خود گفته بودید رفتید یه فروشگاهی و با دختر گلتان یک سری وسیله گرفتید برای ساخت گردنبند
می شود لطف کنید اسم فروشگاه را دوباره بگویید
سپاس
پارسین

سميرا گفت...

سلام شانتيس جان! تبريك ميگم! برات آرزوي موفقيت روز افزون ميكنم!

نیوشا(ساحل حریر) گفت...

وا!؟اونوقت میگن اله بله جیم بله .
از خودشون شک دارن؟اونوقت میگن خارجی ها به هیشکی سوءظن ندارند.همه رو پاک فرض میکنن مگر خلافش ثابت بشه .ما تو ایران از این بی احترامی ها به کسی نمی کنیم.توهین میدونیمش.
اصلا"از این کارشون خوشم نیومد.
این یعنی همه خلافکارند مگر خلافش ثابت بشه .
البته برای تو عزیز خوشحالم که موفق و سرافراز بیرون اومدی.

فرزانه گفت...

شانتميس عزيز سلام. اميدوارم هميشه شاد و موفق باشين و فوق ليسانس همسرتون هم مباركه اميدوارم خودتون هم بيشتر پيشرفت كنين و بشين مسئول يه قسمت وال مارت! راستش من يه خواهر دارم كه چندين ساله برلينگتون زندگي ميكنه يه خواهر ديگه هم دارم كه تازه يه هفته است رفته پيشش يعني اونم رفته برلينگتون. من براشون گفتم كه شما تو وال مارت برلينگتون كار ميكني و گفتم احتمالا پشت صندوق وايميستي. خوشحال ميشم باهاشون آشنا بشي. راستي منم شايد تا دو سال ديگه بيام! راستي من فرزانه هستم و خواهر هام ميترا و مينا هستن. ميفرستمشون پيشت عزيزم ولي نميدونم چطوري بشناسنت؟ .:)

ناشناس گفت...

من هم به شما و همسرتون صميمانه تبريك مي گم
ميشه لطف كنيد تو يك پست نحوه گرفتن پذيرش و پيش نيازهاي آن را توضيح بديد(چه مراحلي را طي كرديد تا تونستيد پذيرش بگريد)و ياemail كنيد
saeid.jafari107@gmail.com

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان.خوشحالم که همه چی خوب پیش میره.من همچنان منتظرم که یه پست صوتی بذاری.!!!یادت که نرفته بهمون گفتی میخوای پست صوتی بذاری؟
تا ابد شاد شاد شاد شاد باشی.

Sima گفت...

تبریک می گم...واقعا دانشگاه عالی است...امیداورم در تمام مراحل زندگی بهترین ها را بدست بیاورید

ناشناس گفت...

kamelia
shantemis toro khoda vagt bezar biaaaaaaaaaaaaaaa dige

محمود گفت...

مبارک باشه

کلاس فرانسه می خواین؟
من (وحیدپور،کارشناس ارشد زبان فرانسه) به همراه همسرم داریم دور جدیدی از کلاس های آموزش از راه دورمون رو برگزار می کنیم.
باید بگم که این کلاس ها همون کیفیت کلاسهای حضوری رو داره با این تفاوت که ارزان تر و راحت تره.چون نیازی به رفت و آمد نداره.
در طول دوره آموزشی هم هر جلسه فایلهای مورد نیاز از قبیل جزوه،آهنگ و... براتون به طور رایگان ارسال میشه.
اگر هم کتاب ندارید میتونید نسخه پی دی اف اون رو از ما به طور رایگان دریافت کنید.
در غیر اینصورت اگر مایل بودید میتونید بسته ی آموزشی کاملی از نرم افزارها و فایل های آموزشی رو از ما دریافت کنید. ( این بسته قسمتی از منابع آموزشی هستش که تو سال های دانشجوییم جمع آوری کردم)
نرم افزار:ورد و ویندوز فرانسوی+دیکشنری+ مجموعه رمان+نرم افزار لایتنر+...
فیلم: بل و سباستین،املی،پونت و...
پک ترانه+ کلیپ

09372136127 وحیدپور
http://lafrance.blogfa.com/

ساناز گفت...

سلام.خيلي بابت اين موفقيت بهتون تبريك ميگم.اگه ممكنه در مورد شرايط پذيرش از اين دانشگاه بيشتر توضيح بدين ممنون مي شم.من خيلي وقته كه وبلاگتون رو مي خونم و تازه شروع كردم به نوشتن.خوشحال ميشم بهم سربزنيد.

ناشناس گفت...

کجایی شانتمیس بانو؟
دلمون برای نوشته هات تنگ شده خانوم..حسابی مشغول کاری دیگه.
همسرم برای رفتن به بوفالو از شهر شما رد شده بود و می گفت یه خیابون داره که 37 کیلومتره..میگم خب همون یانگه دیگه میگه نه اسمش دانداس بود!!!!
خلاصه می گفت شهرتون قشنگه.
"یک دسته گل بنفشه"

ناشناس گفت...

تازه شدی یک مهاجر . کسی که وقت نداره حتی وبلاگ بنویسه . تا حالا همش به گردش بود ولی از الان که رفتی سر کار میبینی که چقدر زود میگذره .

ava گفت...

tabrik migam o khoshhalam ke har do movafaghin. omidvaram oza har rooz behtar az dirooz she.