۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

حراج ساليانه

خدمت شما عرض شود كه همستر رو سر يه هفته برديم پس داديم كه ديگه از دستش شب و روز نداشتيم.
اين روزا سخت در حال كار كردن هستم و تقريبا وقت سرخاروندن هم ندارم. فقط خواستم يه اظهار وجودي بكنم و برم پي كارم. دو هفته گذشته وال مارت حراج ساليانه خوبي داشت شرمنده كه نتونستم بيام و خبر بدم ولي مطمئنم كه خيلي ها از طريق فلاير از اين حراج با خبر شدن. بهترين چيزي كه تو اين حراج ديدم اسباب بازيها بود كه به قيمت پنج دلار به فروش ميرفت حتي يه مشتري داشتم كه اسباب بازي پنجاه دلاري رو به قيمت پنج دلار خريد و رفت. من وقتي متوجه اسباب بازيها شدم كه شيفتم شروع شده بود و مشغول كار بودم بعد از دو ساعت كه يه استراحت يك ربعي داشتم سريع رفتم و چند تا تيكه اسباب بازي براي دخترم خريدم كه در مناسبتهاي مختلف بهش بدم ولي همون اول صبح اسباب بازيها تموم شد.
هوا كه حسابي سرد شده و برگ درختها زرد و نارنجي و رنگي خيلي زود پاييز اومد. فكر زمستون و كاپشن و اينا رو ميكنم بدنم ميلرزه.

۲ نظر:

yek daste gole banafshe گفت...

khoda ro shokr ta inja sarma ghabel tahamol bode.ye joorayi sard nabood.enshalah emsal ham mesle parsal zemestoon khaili sardi nadashte bashi..

ناشناس گفت...

ba ba to ro khoda maro injor mogeha khbar dar kon delemon khoshe ye ashna to walmart darim!!! akhe ongadr ke ma be veblage to sar mizanim be walmart sar nemizanim