۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

******

بعد از پنج روز نشستم پاي كامپيوتر دو سه روز كه اينترنت نداشتيم چون كامپيوترمون ويروس داشت كوجيكو اينترنتمونو موقتا قطع كرده بود تا رفع ويروس بشه. دو سه روز ديگش رو هم اصلا نه وقت داشتم و نه حس اينكه بشينم پاي كامپيوتر.
شنيدم سريالهاي ماه رمضون شروع شده و قشنگ هم هستن دارم دانلودشون ميكنم كه اگه وقت شد بشينيم ببينيم.
حرف براي گفتن زياده ولي شرمنده كه حس تايپ كردن ندارم شايد براتون تعريف كردم و صدامو ضبط كردم و گذاشتم كه گوش كنين. اصلا شايد اين وبلاگ صوتي بشه فعلا نميدونم.
همگي سلامت و موفق باشين نماز و روزه هاي همتون قبول براي منم دعا كنين.
چند تا كامنت داشتم كه تائيدشون كردم شرمنده كه جواب ندادم.

۹ نظر:

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان حتما باز هوا ابری و بارونی شده.نه؟
سریالای ماه رمضونم تعریفی نداره.و به نظرم وقتتو بابتش تلف نکن.صوتی شدن وبلاگم ایده خیلی جالبیه اما تو رو خدا زیاد حجمش بالا نباشه تا ما تو ایران بتونیم دانلودش کنیم.
چشماتو ببند و نور خورشیدو تصور کن تا حالت خوب شه و بتونی تایپ کنی.
تا ابد شاد شاد شاد باشی دوست خوبم.

شانتمیس گفت...

سلام
نه بابا هوا ابري نشده منم افسردگي نگرفتم فقط از خستگي و تنگي وقت تايپ نميكنم. چشم خيلي وراجي نميكنم كه بتونين دانلودش كنين.

The Godfather گفت...

خدا رو شکر دوست عزیزم.آخه من دوست دارم همیشه پر انرژی و سر حال باشی.کلا هر وقت میبینم یکی از دوستام غمگینه من افسردگی میگرم!!!!!

مهناز گفت...

سلام
ببخشید من زبانم زیاد خوب نیست به نظر شما می تونم وقتی اومدم کانادا مثل شما تو یه فروشگاه خوب کار پیدا کنم ؟؟خیلی نگران هزینه های هستم و اینکه من اگه بخوام مثلا گلفروشی یا شیرینی پزی داشته باشم باید از کجا لایسنس بگیرم مرسی از وبلاگ قشنگتون

reza گفت...

salam kanome shantemis.
ishlla ke hamishe shad bashid.
man ye soal daram va oon inke man be soorate online baraye walmart eghdam kardam va soal ha ro ham javab dadam. fardash baham tamas gereftan va ye interview telefoni ham dashtam.akhare kar khanome behem goft 4th september beram hiring center tooye HWY 7 .mikham bedoonam marhaleye baadish chie. chon behem nagoft hich madareki ba khodam bebaram.mamnoon misham az rahnamaeetoon.good luck

شانتمیس گفت...

سلام آقاي رضا
راستش من مدل آنلاين رو نميدوني چطوري هست فقط شما دو تا مدرك شناسايي عكس دار مثلا پي آر كارت و گواهينامه رانندگي يا پاسپورتتون رو ببرين براي پليس چك ميخوان. انشالله موفق باشين

ناشناس گفت...

سلام
چند روز بعد از گرفتن 2 مدرک خبر می دن؟ مرحله بعد چیه؟ ایا گرفتن 2 کارت شناسایی داله بر استخدام شدنه ؟ یا هنوز مراحل داره. موفق باشین

شانتمیس گفت...

سلام
حدودا يك ماهي طول ميكشه شايد هم كمتر. مرحله بعد نداره ديگه فقط بايد پيگيري كنين حالا شما برين ببينين چي ميشه و چي ميگن اگر نيرو بخوان حتما استخدامتون ميكنن.

مانا گفت...

اه اه از سریالهای ماه رمضون نگو که حالم به هم می خوره!