۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

كارم رو دوست دارم

بزنين به تخته بهترين كشير در مستر كارد شدم يكي از مديران كه بهم لقب مستر كارد كوئين داده.
كارم آسون نيست ولي خدا رو شكر دوستش دارم و باهاش خوشحال و راضيم. خيلي چيزا دارم ياد ميگيرم خيلي بيشتر با فرهنگ و روحيات كانادائيها آشنا شدم. چه چيزايي بيشتر ميخرن و دوست دارن و چطور زندگي ميكنن. مثلا اينكه بچه هاشون از سن هفت هشت سالگي پول تو جيبي ميگيرن و هر چي ميخوان خودشون ميخرن اينطوري پول جمع كردن و مستقل شدن رو ياد ميگيرن. خوب منم ياد گرفتم و چند وقتيه به دخترم هفته اي پنج دلار پول تو جيبي ميدم خودش براي خودش يه عروسك باربي و كوله مدرسش رو خريده البته پول كوله رو بهش ميدم به قول شوهرم اون كه ديگه نبايد كوله مدرسه رو خودش بخره. البته بزرگتر كه شد چرا ولي نه حالا.
تو اين مدت يك يا دو بار رفتيم خونه دوستمون و يه بار هم اونها اومدن خونمون.
تنها گله اي كه از كارم ميتونم بكنم نامرتب بودن ساعت كارم هست كه درست و حسابي نميتونم به خونه و زندگيم برسم و اگر همسرم كمك نكنه و به داد نرسه واويلاست. بعضي وقتها صبح ها خونه هستم و بعد از ظهر تا يازده شب سر كار اون روزها اصلا دخترم رو نميبينم چون صبح با پدرش از خونه ميره بيرون و شب كه من ميام خونه اون خوابه گاهي اوقات روز سر كار هستم و عصر و شب خونه. آشپزخونه تقريبا تو خونمون تعطيل شده چون نه وقت آشپزي دارم نه جونشو. گاهي همسرم غذا درست ميكنه گاهي خودم ولي بيشتر بيرون غذا ميخوريم.
هفته پيش رفتيم تورنتو رستوران كيش چلوكباب لذيذي خورديم.
چند وقت پيش هم با فاميلمون رفتيم اونجا شام مهمون ما و چاي بعد از شام خونه اونا.

۱۰ نظر:

نيوشا(ساحل حرير) گفت...

سلام
خيلي خوشحالم كه سرافرازي ايراني ها رو تو غربت ميشنوم.
و ديگه اينكه احساس ميكنم تو اون غربت با همه كم و كاستي ها و با امكاناتي كه دارين مديريت خوبي رو تو زندگي برقرار مي كنين.
مي ستايمتان.
در ضمن بد نيست اين دوست هميشگي تونو هم لينك كنين.
شايد گاهي چشمتون بيفته به نام نيوشا و قدم رنجه فرموده و از تجارب تون به ما هم منتقل كنبن.

شانتمیس گفت...

سلام
ممنونم نيوشا جان
موفق باشين

ناشناس گفت...

kameli
movaffag bashi

مژده گفت...

خیلی خوبه عزیزممم... خدارو شکر راضی هستی... امیدوارم موفق باشی

The Godfather گفت...

تبریک میگم شانتمیس کویین.حالا این چیزای جدیدی که یاد گرفتی راجع به فرهنگ و عادات کانادایی نمیخوای به ما بگی؟خوب بگو دیگه!
تا ابد شاد باشی

تهران تا تورنتو گفت...

سلام با اجاز‌تون لینک شمارو به بلاگم اضافه کردم .موفق باشید.

ناشناس گفت...

عجب زندگیی شده!
من که الان مجرد هستم این جور زندگی رو شاید دوست داشته باشم چون که از یکنواختی درمیاره ولی فکر نکنم زمانی که موقعیت شما رو پیدا کنم دوست داشته باشم!!

The Godfather گفت...

راستی شانتمیس عزیز کلیپ صوتی رو یادت رفته؟

علیرضا گفت...

سلام
مطلب جدید گذاشتم ، خوشحال می شوم به من سر بزنی و نظر بدهی
علیرضا

ناشناس گفت...

azizam khoshhal misham age tajrobei dar kare jadid dari be man begi.man englisi dar hade kam midunam va eghdam baraye food basic. nemidunam baraye in kar mitunam basham , az harf zadan ba kharejiha mitarsam chon zaban nemidunam aya kheili moheme ya ok hast. .