۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

***

قرار بود از 29 جون تا 5 جولاي نرم سر كار و تو فرم مربوطه اين روزها رو علامت زدم چون دخترم تعطيل بود و هيچ مهد كودكي هم جا نداشت تا دوشنبه كه كمپ تابستوني شروع ميشه و از سه شنبه برم ولي امروز personnel manager تلفن كرد و ازم پرسيد كه ميتونم امشب برم سر كار و منم اعلام آمادگي كردم و از شش تا يازده امشب بايد برم سر كار عزيزم. تازه گفتم براي روز يكشنبه هم اگه خواستن ميتونم برم.
خيلي كيف ميده وقتي ميري خريد ميكني و آخر سر ده درصد بهت تخفيف ميدن بابت اينكه كارمند اونجايي فكر كردم كه بهتره ديگه حتي خريد سوپري رو هم از وال مارت بكنم چون اينطوري از نوفريلز هم ارزونتر در مياد. بعد از چهل و پنج روز يه كارت تخفيف بهم ميدن كه از هر وال مارتي خريد كردم اين ده درصد تخفيف رو بگيرم ولي تا چهل و پنج روز بايد بگم كه اينجا كار ميكنم و تخفيف بگيرم.
ديروز عصري خونه دوستم بيتا رفتيم و ده و نيم يازده شب برگشتيم. ديروز كانادا دي بود و تعطيل رسمي.
روز پنجشنبه يه سري كار داشتم كه ماشين رو لازم داشتم مجبور شدم صبح همسرم رو ببرم برسونم و برم به كارام برسم به دو تا بانك سر زدم كه چند برگه چك بگيرم بانك تي دي جديدا ديگه نميده و بايد سفارش دسته چك بديم ولي رويال بانك سه تا برگه چك بهم داد كه كارم رو راه انداخت. دو سه هفته از كمپ YMCA رو كنسل كردم و تو يه مهد كودك اون دو سه هفته رو براي كمپ تابستوني ثبت نام كردم.
بعد از دو سال دست و پا چلفتي گري و بيكاري حالا احساس آدم بودن ميكنم حالا كه براي هر كاري محتاج نيستم و مجبور نيستم تا اومدن همسرم از كارش صبر كنم. اين زبان لعنتي هم اگه درست بشه ديگه نور علي نور ميشه.

۱۴ نظر:

نگاهی نو گفت...

اگه خواننده هاتون هم بیان تو همون وال مارتی که کار می کنید تخفیف بهشون داده میشه؟ ( چشمک و شوخی)

ناشناس گفت...

کلیپ زیبای دو ایرانی در شهر بازی سیدنی
http://iranianclips.blogspot.com/2010/06/sling-shot-ride-in-sidney.html

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان مشکل زبان فقط با صبر و حوصله حل میشه.یعنی ممکنه چندسال دیگه هم طول بکشه.اما حالا که کار به این خوبی پیدا کردی مطمئن باش زبانت بهتر میشه.خیلی خوشحالم که خوشحالی دوست گلم.!!
شاد باشی

ناشناس گفت...

سلام.
لینکتون کردم.

http://mydreamiscanada.blogfa.com/

علی (^_^) گفت...

سلام شانتمیس عزیز.

لینکتون کردم(^_^)

http://mydreamiscanada.blogfa.com/

مینا گفت...

سلام شانتمیس جان ببخشید من اشتباه کردم تاریخ تولد پسرم همان 2005/07/26
است.یعنی 5 سال تمام.شاد یاشی مینا

ناشناس گفت...

سلام شانتمیس جان . امیدوارم موفق باشی . مردم از این همه خاکی بودن و ساده بودن تو که هیچ پیچیدگی توی تو نیست . همین هم باعث حس خوشبختی تو شده و بر خلاف خیلی ها اهل قمپز کردن نیستی . خوش باشی با خانوادت و برات دعا می کنم - افسون

باران گفت...

شانتمیس جون ! زبان را نگران نباش که توی محیط خیلی سریعتر یاد میگیری ! من توی محیط یاد گرفتم تا موفعیکه میرفتم کلاسهای زبان !!

شانتمیس گفت...

نگاهي نو عزيز
آره اتفاقا ازم پرسيدن وبلاگ هم داري گفتم آره گفتن خواننده هاي وبلاگت هم ميتونن تخفيف بگيرن ولي ده درصد نيست يه ذره كمتره ;)

شانتمیس گفت...

گاد فادر عزيز سلام
ببخشيد اسمت رو اينطوري مينويسم بعضي وقتها آخه حوصله ندارم هي شيفت و آلت بگيرم فارسيش كنم دوباره انگليسيش كنم.
نه بابا اين زبان ما اينجوريا درست نميشه تنها راه چاره ش كالج يا دانشگاهه كه من حوصله هيچكدومش رو ندارم.

شانتمیس گفت...

سلام مينا جان پس امسال يعني سپتامبر ميره سينيور كيندر گاردن و سال ديگه ميره كلاس اول.

شانتمیس گفت...

باران جان اميدوارم زودتر پيشرفت كنم چون هي سعي ميكنم گرامر رو درست به كار ببرم براي همين آروم و با اَدَ بَدَ حرف ميزنم.

علی (^_^) گفت...

شانتمیس عزیز انگار یادتون رفت منو لینک کنید (^_^)

شانتمیس گفت...

شرمنده يادم رفت