۱۳۸۹ تیر ۷, دوشنبه

عشق من و وال مارت جاوداني شد

خدمت شما عرض شود كه چهارشنبه بعد از ظهر رفتم وال مارت و تا ساعت هشت شب orientation (آشنايي با كار و محيط كار)‌ داشتيم و تا ساعت نه و نيم هم پاي كامپيوتر بودم و بعد اومدم خونه. شروع هر شيفت بايد نود دقيقه پاي كامپيوتر بشينيم و يه سري قوانين و آموزشهاي لازم رو از طريق كامپيوتر بگيريم آخر هر قسمت ازمون امتحان گرفته ميشه كه همش هم آسونه هم تفريح مثل بچه ها كه با بازي بهشون چيز ياد ميدن. پنج شنبه و جمعه و ديروز رفتم سر كار نود دقيقه كامپيوتر بعد هم پشت صندوق تا ديروز كنار يه صندوقدار مي ايستادم و يا من اجناس رو اسكن ميكردم اون ميذاشت تو كيسه يا برعكس ولي دو ساعت آخر منو تنها گذاشتن و گفتن همين دور و بر هستيم كارتو بكن كمك خواستي بگو. انقدر مشغول كار ميشم كه نميفهمم چطور ساعت ميگذره. ديروز هشت ساعت و نيم كار داشتم براي اين مدت دو تا استراحت يك ربعي و يك ساعت ناهار يك ساعتي داشتم كه البته ساعت ناهار رو بهمون پرداخت نميكنن ولي يك ربع استراحت رو پولش رو ميدن. تا بريم كارت بزنيم و يه قهوه و يه دستشويي و دوباره كارت بزنيم يك ربع تموم شد تو اين چند روز دو كيلو وزن كم كردم بدون رژيم :))
بعنوان كارمند وال مارت هر خريدي كه بكنم ده درصد بهش تخفيف ميخوره. يه چيز ديگه كه يادم رفت بگم اينه كه استخدام پارت تايم هستم ولي ازشون خواستم بهم ساعت بيشتر بدن گفتن كامپيوتر برنامه ريزي ميكنه ولي عملا ساعت بهم زياد دادن. پارت تايم هفته اي دوازده تا بيست و هفت ساعت ميدن فول تايم بيست و هشت تا چهل ساعت. هفته ديگه من سي و سه ساعت دارم.
براي تابستون دخترم رو كمپ YMCA ثبت نام كردم فردا سه شنبه بيست و نهم جون آخرين روز مدرسه هست و از دوشنبه پنج جولاي كمپ شروع ميشه بابت هر هفته دويست دلار بايد بديم.
ديگه چيزي به ذهنم نميرسه كه براتون بگم. موفق باشيد و سلامت.

۱۴ نظر:

Nasrin گفت...

مبارک باشه به سلامتی‌. انشا‌الله شاهد موفقیت و پیشرفت‌های بعدیت باشیم

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان فکر کنم مردم چاق اونجا از اینکه دو کیلو وزن کردی کلی بهت حسودی کنن.

ناشناس گفت...

تبریک میگم. دیدن انسانهای فعال و خانواده دوست، همیشه باعث خوشحالی دیگران میشه. امیدوارم همیشه موفق باشی. ((راستی، نکنه کار زیاد و گرفتاری باعث بشه دیگه ننویسی!!))

ناشناس گفت...

salam shantemis jan man oongad ragsidam to estekhdam shodi , oongade khiosh hal shodam ke nago, vageaan baese eftekhare maii azizam, mamnoon ke maha roagah mikoni, baraye manm doa kon shayad mahe dige biam fadat ,,

شانتمیس گفت...

نسرين جان ممنون انشالله كه شما هم در زندگي موفق باشيد

شانتمیس گفت...

The Godfather عزيز
فكر كنم تا چند وقت ديگه باربي ميشم

شانتمیس گفت...

ناشناس عزيز
متشكرم مطمئن باش اين وبلاگ رو هيچوقت ترك نميكنم

شانتمیس گفت...

ناشناس عزيز
واي ممنونم انشالله كه براي موفقيت خودت برقصي و شادي كني دوست عزيز ما هم از شادي تو خوشحال ميشيم

باران گفت...

تبریک میگم شانتمیس عزیز...

مینا گفت...

سلام شانتمیس عزیز ممنون از پاسخی که در پست قبلی داده بودی ولی حقیقتش من متوجه نشدم(کمی خنگ هستم) تولد پسر من 26/07/2007 است و در ماه جولای به دنیا آمده پس مگر در نیمه دوم سال میلادی نیست؟بعد jk یعنی چه؟

ببخشید که وقتت رو می گیرم.مینا

شانتمیس گفت...

مرسي باران جان

شانتمیس گفت...

مينا جان تو كامنت قبلي گفتي 2005 ولي الان ميبينم كه 2007 نوشتي عزيزم تصميم خودتو بگير 2005 يا 2007؟
اگر چهار سالش هست ميره junior kindergarten

مانا گفت...

سلام شانتمیس گلم گفتی بابت کمپ هفته ای 200 دلار باید بدی درست شنیدم؟
این که وحشتناکه مگه چقد درآمد داری؟؟؟؟؟؟

شانتمیس گفت...

سلام مانا جان
درست شنيدي همينه ديگه و چون كارمند پارت تايم هستم نميتونم تقاضاي كمك هزينه بكنم.