۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

هوا روزگار چطوره؟

امروز هوا حسابي بارونيه منم مثل گربه كه از آب بدش مياد از اين همه خيسي و بارون خوشم نمياد. آسمون يه دست سفيد و خاكستري روشنه.
ديروز عصر رفتيم بيرون يه گشتي زديم شام رو بيرون خورديم ماشين رو تو يه پمپ بنزيني اطراف خونمون برديم تو و بيرونش رو تميز كرديم كه دوشنبه من امتحان رانندگي دارم تميز باشه. از هفته پيش كه واتر پمپش رو عوض كرديم بعضي وقتها توي سربالايي با سرعت كم عقربه آبش ميره بالا بعد از چند ثانيه دوباره برميگرده سر جاش ولي اصلا جوش نمياره نميدونيم مشكل چيه اميدوارم كه تا دوشنبه كه من امتحان دارم سالم بمونه بعدش هر چي شد، شد.
من خيلي ميني ون دوست دارم مخصوصا كاروان منتها كاروان ديگه توليد نميشه و هر چي هست گراند كاروانه اين گراند جديدا رو از پشت نگاه ميكني مثل ماشين مرده كشيه همه رنگش رو ديدم تنها رنگش كه از همه قشنگتره همون قرمزشه. شايد از همين گرفتيم البته به شرطي كه من برم سر كار.
تا الان كه از وال مارت خبري نشده انگار شش ماه بايد دنبالشون بدوم تا استخدامم كنن.
از فيلمها و سريالها بگم براتون
سريال پليسي خنده دار و مسخره و پرهيجان هوش سياه رو به روز ديديم تموم شد. آشپزباشي كه خيلي داره كشش ميده خيلي هم تكراري و عين هم شده ماجراهاش ولي من همچنان ميبينم. كلانتر كه هفته پيش تموم شد و همسرم منتظر يه سريال پليسي جديده. فيلم به دنبال خوشبختي رو ديديم بد نبود ولي خيلي خوب هم نبود. تاكسي نارنجي كه مثل فيلم فارسياي قديمي بود (دوزاري). فيلم بي پولي رو جسته گريخته ديدم اي بد نيست. دختر ميليونر رو دانلود كردم ولي هنوز نديدم. ماجراهاي اينترنتي رو هم ديديم اونم تعريفي نداشت. نميدونم چرا تازگيا اينجوري فيلم ميسازن! مگه مجبورن؟ شبها اگه بيدار باشم و يادم بمونه كانال يك ايران رو ميگيرم و برنامه حرف اضافه رو ميبينم ولي ديشب هر چي صبر كردم نشون نداد نميدونم ساعتش عوض شده يا ديگه نشون نميدن!؟

۶ نظر:

anna گفت...

به نظر من هوش سیاه یک نقطه عطف جدید در تاریخ فیلم سازی پلیسی ایران هست که با تمام کم و کاستیهای فیلم نامه، یک پروژه ارزشمند بود.

امیر گفت...

این فیلم که گقتی دیدیش texas chainsaw massacreنام داره و از بهترین فیلمهای ژانر وحشت در این چند ساله .جالبه که بدونی ماجراش واقعیه ،دردهه 1970 اتفاق افتاده و قاتل اصلی هم هیچ وقت دستگیر نشد.

مژده گفت...

شانتميس جون انشالله كه امتحان رانندگيتو به خوبي مي دي و خبري هم از وال مارت محترم براي كارت مي شه و راستي من عاشق بارونم و خيس شدن زير بارون... شاد باشي

شانتمیس گفت...

anna عزيز هر كس يه نظري داره نظر شما هم محترمه حرفي ندارم براي گفتن

شانتمیس گفت...

آقاي امير عزيز با اين چيزي كه گفتي كه ديگه اصلا خوابم نميبره نكنه اومده باشه كانادا؟

شانتمیس گفت...

مژده عزيز متشكرم
ببخشيد ولي در اين يك مورد سليقه هامون يكي نيست.