۱۳۸۹ خرداد ۱۹, چهارشنبه

ساديسم

پريشب كانال space يه فيلم خيلي بد نشون داد از ترسناك يه چيزي اونورتر فيلم ساديسمي بگم بهتره. من اصلا از اينجور فيلما خوشم نمياد همسرم داشت همينطور كانال عوض ميكرد رسيد به اين كانال و ديگه كانال رو عوض نكرد نصفه هاي فيلم بود ولي نميدونم اين چه مرضي بود كه ما بايد حتما تا آخرشو ميديديم. آخه آدم يه جوري ميشه كه ميخواد ببينه بالاخره آخرش كي جون سالم به در ميبره يه كم خيالش راحت بشه ولي از بخت بد من ....
اسم فيلم رو يادم نيست فقط ميدونم توش تگزاس داشت. ماجراش هم اين بود كه دو تا پيرمرد و يه پيرزن و يه مرد خيلي گنده تو يه خونه اي وسط جاده يا بيابون زندگي ميكردن و يكي از پيرمردها لباس و ماشين پليس داشت نميدونم قبلا پليس بوده يا دزدي بود (خوب آخه از وسط فيلم ديديم ديگه) بعد اينا مشكل روحي رواني داشتن چند تا دختر و پسر جوون رو گرفته بود برد توي اون خونه و يكي يكيشون رو به طرز فجيعي كشت. اون مرد گنده هه كه از اره برقي استفاده ميكرد. واي واي فيلم كه تموم شد آخرش نوشت كه اين داستان واقعي بوده و از سال هزار و نهصد و شصت و چند تا هفتاد و چند در تگزاس اتفاق افتاده.
وقتي فيلم تموم شد هر دو دستم سرم گردنم درد ميكرد تپش قلب داشتم و بدنم ميلرزيد تا خود صبح نخوابيدم همش ميترسيدم اون يارو گنده هه با اره برقيش بياد سراغمون.
آخه تو كه جنبه نداري چرا ميبيني؟ راستش اين اولين و آخرين باري بود كه يه همچين فيلمي ميديدم. بعد از هر پيام بازرگاني قبل از اينكه ادامه فيلم رو نشون بده كلي هشدار ميداد ولي من مثل اين ساديسميا نشستم به ديدن. همسرم هم يه كم حالش بد شد ولي فقط يه كم بعدش هم گرفت خوابيد و خر و پفي سر داد كه انگار نه انگار فيلم ناجور ديده.
خلاصه جاي باران خالي بود كه عاشق اينجور فيلمهاست شايد هم خودش ديده باشه.

۴ نظر:

باران گفت...

درست حدس زدی من فیلم ترسناک دوست دارم و این فیلم را هم دیدم ! اسمش هم هست The Texas Chainsaw تازه این زیاد ترسناک نبود البته این فیلمی را که دیدی قدیمیتر بوده و جدیدترش به مراتب ترسناک تره که توصیه میکنم اصلا و ابدا نبینی !!!! وگرنه تا یکماه نمیتونی بخوابی !!

شانتمیس گفت...

باران جان اين فيلمي كه من ديدم فكر كنم قديمي نبود نميدونم هر چي كه بود خيلي بد بود.

باران گفت...

درسته فیلمی که تو دیدی قدیمی نیست ولی نسبت به فیلم جدید قدیمی تر بوده !

امیرحسین گفت...

اسم فیلمی که دیدی کشتار با اره برقی 2 هستش
و منم دیدمش و به شدت چندشم شد و جالب اینه که ما هم کامل تا آخر دیدیمش و جالبتر اینکه نیم ساعت بعد از دیدن فیلم تو یه مغازه یه اره برقی عین همون دیدیم و البته چه ترس عجیبی داشت این اره برقی!