۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۵, چهارشنبه

MRI

راستی یادم رفت بگم شنبه رفتم مطب دکتر برای جواب ام آر آی دکتر گفت که هیچ مشکلی نداری و همه چیز خوبه. تازه داشتم برای همسرم دنبال یه زوج مناسب میگشتم که اگه من از دنیا رفتم همسرم بلاتکلیف نباشه. انگار طفلکی قسمتش نبود از دست من خلاص بشه.
دوشنبه هم با وجود درد شدید در قسمت تحتانی باز هم رفتیم دوچرخه سواری ولی هر پایی که میزدم میگفتم آخ حالا یه بالشتک برای روی زین دوختم که راحت باشم. شاید امروز بریم.
داداش دیروژم آتیش روشن کردیم کباب چنجه درشت کردیم جاتون خالی.
دیروز و امروز کلاس نرفتم یه کم تو خونه کار دارم که باید انجام بدم.
هوا حسابی گرم و خوب شده با یه نسیم گاهی باد خنک که خیلی گرما اذیتت نکنه.
شنبه پیش ما نرفتیم تورنتو این شنبه هم که معلم رانندگیم گرفتار بود نمیتونست بهم تعلیم بده انشالله شنبه ای که در راهه یک ساعت تعلیمم رو برم و بعدش برم امتحان بدم.
حراج Lisa's Cosmetic از اول می شروع شده و تا هفدهم ادامه داره. من که پارسال نرفتم چون اصلا بلد نبودم کجاست ماه نوامبر هم نرفتم چون یادم نیست چرا نرفتم. ولی این شنبه خدا بخواد یه سر میریم چون عطرم داره تموم میشه و من بدون عطر خواهم مرد.

۸ نظر:

سارا قند تلخ گفت...

باید مرتب تمرین کنی تا عادت کنی اولش خیلی سخته شاد باشی

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان خوشحالم که نتیجه ام آر آی خوب بود.انشاالله که ما هیچوقت از دستت راحت نمی شیم.!

باران گفت...

منم خوشحالم که نتیجه آم آر آی خوب بود! وای چه خوب شد که گفتی منم باید سری به لیزا بزنم ! منم بدون عطر میمیرم...

شانتمیس گفت...

آره سارا جان ولی یه کم این درد کم بشه دوباره میرم

شانتمیس گفت...

سلام گاد فادر عزیز
ممنون سلامت باشی

شانتمیس گفت...

مرسی باران جان محبت داری

مانا گفت...

سلام من هر از گاهي مطالبتون رو ميخونم . و خوشحالم از آشناييتون
به ما هم سر بزنيد

شانتمیس گفت...

سلام مانا جان
حتما خدمت ميرسم