۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

تعلیم رانندگی

شنبه رفتیم تورنتو هوا هم سرد بود هم خوب بود هم باد داشت هم یه نمه بارون داشت. یه کوچولو رفتیم فرویومال به قول خیلی ایرانیهای .... فوریومال. قهوه مک دونالد (مک دانلد) به قول بعضی ها مگ دونال خوردیم و یه سر رفتیم پینات پلازا به قول بعضی ها پیناپلازا. بعد رفتیم پلازای ایرانیا با معلم رانندگی قرار داشتم یک ساعت تعلیم رانندگی رفتیم گفت یک ساعت دیگه لازم دارم بابت یک ساعت سی دلار هم پول دادم. شنبه دیگه هم یک ساعت برم تعلیم میرم امتحان میدم.
بعد رفتیم سوپر خوراک خرید هفتگیمون رو کردیم و ناهار خوردیم و رفتیم دنبال دخترم و اومدیم خونه.
امروز یکشنبه هوا آفتابی و خوب بود خیلی گرم نبود و باد داشت ولی آفتابش حسابی گرم بود. صبح رفتیم یه فروشگاهی حراج زده بود یه دوری زدیم چیز قابل توجه و خوبی ندیدیم یکی دو تا تیکه چیز کوچیک خریدیم. بعد رفتیم IKEA اونم یه دور کوچیک زدیم دیدیم خبری نیست و دخترم گرسنه شده و داریم وسوسه میشیم بریم غذای مزخرف بیرون رو بخوریم که سریع سوار ماشین شدیم و اومدیم خونه. خیلی سریع سبزی پلو با ماهی درست کردم و یه ظرف سالاد و سیر ترشی فراوون خوردیم و غذا که تموم شد بدون معطلی خوابیدیم. خداییش هیچی غذای خونه نمیشه و هیچ غذایی غذای ایرانی نمیشه. الان ساعت شش بعد از ظهره یک ربع پیش همسرم با دوچرخه مارک پژوی بیست دلاریش رفت دوچرخه سواری دخترم تازه بیدار شده و میخواد بره ژله درست کنه منم که دارم وبلاگم رو به روز میکنم.

۶ نظر:

باران گفت...

آره بخدا هیچ چی غذای ایرانی نمیشه !! فعلا که من شدیدا رژیم هستم و 8 پوند کم کردم !! این امریکا منو حسابی توپول کرده !!!! دلم برای چلو خورشت قیمه و قرمه سبزی لک زده !!

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان بعد از مدرک دکترا حالا گواهینامه کانادایی هم میگیری چه شود! بابا من از خیر وب گذر گذشتم کار نمیکنه اما گوگل آنالایزو امتحان کردم خیلی بهتره.

سارا قند تلخ گفت...

خسته نباشی خانوم شاد باشی

شانتمیس گفت...

آفرین باران جان چه رژیمی گرفتی که انقدر وزن کم کردی؟

شانتمیس گفت...

The Godfather عزیز سلام میبینی مدرک دکترا و گواهینامه رانندگی و بعدش هم cashieri دیگه ببین چه شود :)

شانتمیس گفت...

سارا جان سلامت باشی