۱۳۸۹ فروردین ۲۷, جمعه

به دنبال کار

شنبه گذشته که رفتیم تورنتو خیلی تو فرویومال ننشستیم. خرید داشتیم و کارهای دیگه تازه باید میرفتیم در خونه حسابدارمون یه برگه ای رو امضا میکردیم. ناهار رو هم همون طرفای ریچموندهیل خوردیم یه سوپر به اسم دریانی که یه قسمتش رو کرده رستوران. بسیار تمیز و شیک و مرتب تو بشقاب چینی قشنگ غذا رو میکشه با قاشق و چنگال و کارد تقدیم میکنه. غذاش هم خوبه قیمتش هم خوبه.
دوشنبه حال خوشی نداشتم و کلاس نرفتم سه شنبه که وقت ام آر آی داشتم و رفتم بیمارستان رفتنی با تاکسی رفتم ولی برگشتنی هوا خیلی خوب بود پیاده برگشتم. چهارشنبه هم آخرین روز کلاس بود و منم صبح زود پا شدم کتلت درست کردم بردم کلاس هر کس یه غذایی آورده بود. از کتلت من خیلی خوششون اومد معلممون که بقیه کتلت ها رو کشید تو ظرف که ببره خونشون.
خلاصه چهارشنبه فارغ التحصیل شدیم و مدرک دکترامون رو بهمون دادن.
پنج شنبه دخترم رو گذاشتم مدرسه و پیاده رفتم تا لب دریاچه چند دقیقه ای لب دریاچه رو نیمکت نشستم و دوباره پیاده برگشتم خونه. یه سر رفتم کلاس ای اس ال که پایین خونمونه دوباره ثبت نام کردم یعنی ثبت نام نکردم فقط به جای شبها، صبحها میرم کلاس از بیکاری و تو خونه نشستن بهتره.
قرار بود برام یه job placement درست بشه که نشد باید بشینم و رزومه پراکنی کنم تا یه کاری چیزی پیدا کنم.
امروز (جمعه) هوا یه جوری بود با اینکه گرم بود ولی آفتاب درست و حسابی نداشت برای همین پیاده روی نرفتم.
امروز همسرم از همکارش یه دوچرخه مارک پژو خرید بیست دلار :) هنوز نیومده خونه ببینم دوچرخه ش چه شکلیه. چه شکلیه؟ خوب دوچرخست دیگه!
ببین چقدر پیشرفت کردم که دیروز بعد از ظهر یه ساعت خوابیدم خواب به زبان انگلیسی دیدم.
راستی یه خبر خوب دوستم که تابستون اومده کانادا امتحان تافل داد صد شد حالا هم از دانشگاه تورنتو پذیرش گرفته از سپتامبر هم میره دانشگاه.

۴ نظر:

مریم گفت...

دانشگاه تورنتو تافل چند می خواست؟ 100 خیلی خوبه ها! اکثر کالجها 75 می خوان ولی باید تو هیچ کدوم از اسکیلها کمتر از 20 نباشی.که در اصل میشه 80:)) دانشگاهها بنا به سطحشون فرق دارند . فکر می کنم خیلی هاشون 85 یا 90 رو قبول می کنند.

شانتمیس گفت...

نمیدونم نود و یک نود و سه یه همچین چیزایی میخواست

ناشناس گفت...

most of the colleges need Toefl of 60 to 75 but they are college nit university...most of the universities need Toefl of 80 and upper but depend on the ranking of the university this number is vary,...as u know UOFT is the one of the toppest universities in the world and their requirments is a lttle higher than other universities...

شانتمیس گفت...

Thanks