۱۳۸۹ فروردین ۲۰, جمعه

ساس نه ساسی مانکن

هوای اینجا دوباره سرد شد البته هی سرد میشه هی گرم میشه آفتاب میشه بارون میاد خلاصه این هوا خل و چلیه واسه خودش ما هم دیگه عادت کردیم.
تا چهارشنبه کلاسمون تموم میشه دیگه زیادی طولانی و خسته کننده شده بود. این اواخر منم واسه خودم هی غیبت میکنم. امروز هم نرفتم کلاس نه از سر تنبلی، به خاطر کمر درد شدید حتی صبح نتونستم دخترم رو ببرم مدرسه فقط روی تشک برقی خوابیدم همسر عزیزم زحمت کشید و دخترم رو برد مدرسه. ولی بعد از ظهر بهتر بودم و خودم رفتم دنبال دخترم.
داشتم برای group presentation روز دوشنبه حاضر میشدم که یکی از بچه های گروه برام ایمیل زد که برنامه کنسل شده برو از آخر هفته ت لذت ببر. انقدر خوشحال شدم که حد نداشت.
روز سه شنبه وقت ام آر آی دارم برای کیست سرم. دو سه روز پیش رفتم آزمایشگاه بیمارستان برای آزمایش خون قبل از ام آرآی رفتنی همسرم منو رسوند برگشتنی اتوبوس نیومد مجبور شدم نیم ساعت زیر بارون از بیمارستان تا مدرسه دخترم پیاده برم تازه یک ربع هم دیر رسیدم.
دیروز تو کلاس مصاحبه الکی داشتیم باید لباس مناسب برای اینترویو میپوشیدیم و حاضر و آماده انگار که رفتیم مصاحبه واقعی. هر کدوم یه اشکالایی داشتیم ولی روی هم رفته بد نبودیم.
دیروز پنجشنبه از اداره پلیس جواب اومد ولی توش نوشته بود پلیس تورنتو باهاشون تماس نگرفته بوده.
(امروز پنجمین روزیه که رژیم دارم حدودا دو کیلو وزن کم کردم.)
داشتم به دوستم میگفتم چند روز پیش یه چرخ خیاطی سینگر قدیمی تو پارکینگ پیدا کردم بیچاره کار میکنه براش روغن و سوزن اضافه خریدیم، که دوستم گفت خیلی مواظب باش .....
حالا من میگم چرا. گفت که یکی از دوستانش از همسایه شون که اسباب کشی میکرده یه کمد چوبی نو و تمیز گرفته آورده خونه بعد از یه مدت کوتاهی همه خونشون پر از ساس شده بوده هیچ جوری هم از بین نمیره مجبور شده بودن همه زندگیشون حتی لباساشونو بریزن دور و از اول همه چی بخرن. خیلی مواظب باشین اینجا ساس زیاد داره. وقتی دوستم اینو گفت گفتم خدا رو شکر این کتابخونه ای که اینجا پیدا کردیم آوردیم بالا ساس نداشت.

۱۵ نظر:

مریم گفت...

کمد ممکنه ساس بزنه ولی چرخ خیاطی فکر نکنم:)) شانتمیس جون اینجا برف اومده این هوا........

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان خوبی یه خواهشی داشتم ازت
میشه راهنماییم کنی چه جوری آمار وبلاگ رو تو بلاگر اضافه کنم؟!!
ممنون میشم

شانتمیس گفت...

مریم جان اینجا هم هوا قاطی کرده هی سرد میشه هی گرم میشه ولی خوشبختانه از برف خبری نیست

شانتمیس گفت...

The Godfather عزیز
بعد از اینکه از سایت وبگذر کد رو گرفتین در قسمت layout روی add a gadget کلیک میکنین و کد مربوطه رو کپی میکنین.

مژده گفت...

اي واي اونم چي ساس!!!!!!!!!!! ولي خب بعيد مي دونم چرخ خياطي مشكلي داشته باشه ... آفرين هم بابت كم كردن دو كيلو وزن... شاد شاد شاد باشي

ناشناس گفت...

mesle einke az sasi mankan kheili badet miaadaaaaaaa.

The Godfather گفت...

لطفا حتما حتما به آدرس زیر یه سر بزنید مخصوص دوستان مهاجر و ساکنین کشور کانادا
http://forum.ariadb.com/index.php/topic,117.msg1047.html

شانتمیس گفت...

مژده جون مرسی برای تشویقت

شانتمیس گفت...

ناشناس عزیز من از اسم ساسی مانکن خوشم نمیومد برای همین اصلا سراغش نرفتم ببینم کی هست تا اینکه یکی دو تا آهنگ قشنگ ازش گوش دادم رفتم دنبالش ببینم خوانندش کیه دیدم همین ساسی مانکنه.
آخه این چه اسمیه واسه خودش گذاشته اون چه قیافه ایه انگار همین الان از بالای درخت پریده پایین.

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان من میرم تو وبگذر اما هر کاری میکنم کد رو نمیده ارور میده میشه لطفا کد html رو بهم بدی؟شرمنده ها ببخشید البته اگه زحمتی واستون نداره.

شانتمیس گفت...

سلام
من نمیتونم کد رو به شما بدم چون کدی که من به شما میدم آمار وبلاگ منو بهتون نشون میده حتی از بلاگفا به بلاگ اسپات اومدم کد جدید گرفتم باید آدرس ایمیل بدین بهتون کد بده.

باران گفت...

سلام شانتمیس جون ! این ساسی مانکن کیه ؟؟ خواننده است؟؟؟ میشه از یوتیوب دیدش؟

شانتمیس گفت...

سلام باران جان
آره یه خواننده ست شبیه به مانکی
منتها به جای ساسی مانکی اسمشو گذاشته ساسی مانکن
ولی بعضی آهنگاشو من دوست دارم.

باران گفت...

سلام شانتمیس جون! اینقدر از کامنتت خندیدم که حد نداشت ! درسته الان یازده ساله که اینجام !!! بارها خواستم عوض کنم ولی همیچین که کامپیوتر را خاموش میکردم تازه یادم افتاد !!همچنان تب دارم !

شانتمیس گفت...

سلام باران جان
انشالله زودتر خوب بشی