۱۳۸۸ آذر ۱۸, چهارشنبه

کتابخانه آنلاین

سریال گاو صندوق رو همچنان دنبال میکنم همینطور سریال آشپزباشی رو چقدر کار خانمه زشت بود. فیلم کلاه گیس رو دیدیم اصلا خوب نبود یعنی اصلا ارزش دیدن نداشت فیلم درباره الی رو هم دیدیم انقدر که سر و صدا کرد و معروف شد انتظار یه فیلم خاص رو داشتم البته این نظر منه شاید به نظر خیلی ها قشنگ باشه فیلم بدی نبود ولی چیزی نبود که انقدر سر و صدا کنه.

مدرسه دخترم یه آدرس سایت با یوزر نیم و پسوورد بهمون دادن که از یه کتابخونه آنلاین استفاده کنیم. بچه کتاب رو انتخاب میکنه اون کتاب صفحه به صفحه بصورت موزیکال و متحرک برای بچه خونده میشه و بعد بچه میتونه خودش دوباره کتاب رو بخونه در آخر هر کتابی که خونده میشه کنارش یه تیک میخوره که بدونیم کدوم کتاب رو خوندیم. این برنامه خیلی خوبه چون هم خوندن بچه ها خوب میشه هم بچه ها به کتاب خوندن عادت میکنن.

من از باد و صدای زوزه باد خیلی میترسم بادهای اینجا هم انقدر شدیده که انگار در و پنجره رو میخواد از جا بکنه. دیروز داشتم به همسرم میگفتم اینجا با این هوای گند و مزخرفی که داره پزشکی که کمه سوپر و مواد خوراکی رو هم باید مجانی کنه. اگه یه وقت یه پست نوشتم که من برای همیشه برگشتم ایران اصلا تعجب نکنین.

هیچ نظری موجود نیست: