۱۳۸۸ آذر ۲۰, جمعه

سرما

امروز صبح با خانمی اهل اردن از یکی از مراکز مالتی کالچرال تو مدرسه دخترم قرار داشتم. (ببخشید کلمه انگلیسی رو فارسی مینویسم تنبلیم میشه هی آلت و شیفت بگیرم فارسی و انگلیسی تایپ کنم)

فرم بهم داد پر کردم یک ساعتی با هم صحبت کردیم یه سری برنامه بهم معرفی کرد که همش میمونه برای بعد از تعطیلات سال نو. فعلا ترجیح میدم هیچ توضیحی در موردش ندم.

هوا بس ناجوانمردانه سرد است. یعنی نامردی هوا سرده هااا. دمای هوا رو روی صفحه کامپیوتر دارم همین الان دمای هوای برلینگتون هشت درجه زیر صفر 46 کیلومتر در ساعت نسیم می وزد احساس سرما نوزده درجه زیر صفره. و اما دمای تورنتو هفت درجه زیر صفر 44 کیلومتر سرعت نسیم ملایم و احساس خنکی هفده درجه زیر صفر. لطافت هوا رو داشته باشین. ساعت دوازده و بیست دقیقه ظهر.

از پشت پنجره که نگاه میکنی میگی به به عجب هوای قشنگیه یه آفتاب آبکی بدون گرما هم هست که هی کم و زیاد میشه. دوست داری بری بیرون پیاده روی کنی ولی خبر از بیرون نداری. صبح که رفتم مدرسه و برگشتم باد سرد میخواست چشمام رو سوراخ کنه.

دیشب هم یه فیلم راجع به کریسمس دیدیم. این کانال W فیلمهای قشنگی نشون میده.

از آقای سروش متشکرم برام پیغام گذاشته بودین راهنماییم کردین تو اینترنت راجع بهش خوندم بعضی از اون علائم رو دارم.

فردا باید بریم تورنتو دخترم مدرسه ایرانی داره ولی خوشبختانه من کالج ندارم. دو سه هفته استراحت میکنم.

هیچ نظری موجود نیست: