۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

داروخانه

شنبه صبح حرکت کردیم به سمت تورنتو چهل دقیقه ای رسیدیم به مدرسه دخترم. رفتیم مطب دکتر که دیدیم تعطیله با مطب تماس گرفتم پیغام گذاشته بود که یک هفته تعطیل کرده. رفتیم فرویومال و یک ساعتی نشستیم. بعد رفتیم دم خونه یه دوستی که وسایل دخترم رو از مدرسه قبلیش گرفته بود. رفتیم اقبال برای خرید. خیلی قیمت اجناسش مناسبه. از اونجا رفتیم سوپر خوراک و یه سری خرید هم از اونجا کردیم یه ران کوچیک گوسفند هم از سوپر خوراک خریدیم که خورش قورمه سبزی و قیمه سیب زمینی فقط با گوشت گوسفند خوب میشه. واقعیت ما وقتی ایران بودیم فقط گوشت گوسفند می خریدیم چون گوشت گوساله طبعش سرده و گوسفند گرم اینجا هم یه بار پارسال از اقبال گوشت گوسفند گرفتیم خیلی بوی بدی میداد دیگه از اون به بعد گوشت گوساله گرفتیم ولی این گوشتی که از سوپر خوراک گرفتیم خیلی خوب بود و اصلا بو نمیداد.

خریدامون که تموم شد رفتیم دم مدرسه دخترم تقریبا یه نیم ساعتی صبر کردیم تا مدرسه تعطیل شد و برگشتیم خونمون. غروب یک ساعتی استراحت کردیم و شب نشستیم پای تلویزیون و تماشای فیلم.

یکشنبه اول یه خورش قیمه سیب زمینی اساسی درست کردم و بعد رفتیم وال مارت چون من فراموش کردم قرص فشارم رو از داروخانه بگیرم و باید از داروخانه وال مارت میخریدم. تورنتو که بودیم همیشه از داروخانه فود بیسیکس خیابون شپرد داروهام رو میگرفتم این داروخانه از وال مارت و شاپرز ارزونتره. دیروز مجبور شدم از وال مارت اینجا بگیرم به جز قوطی قرصم چیز دیگه ای نداشتم چون اینجا داروخانه نسخه رو میگیره و دیگه پس نمیده. مسئول داروخانه گفت باید با داروخانه قبلی تماس بگیره و باهاشون چک کنه. یک ربع بیست دقیقه ای طول کشید تا اون داروخانه برای اینها اطلاعات لازم رو فکس کنه ما هم یه چرخی تو وال مارت زدیم و یه چیزایی لازم داشتیم خریدیم تا داروی من آماده شد.

یکشنبه یه روز بارونی قشنگ بود که خیلی هم سرد نبود.

تا رسیدیم خونه با دوستم زیبا تماس گرفتم و یک ساعتی با هم حرف زدیم خیلی دلم برای دوستانم تنگ شده.

ناهارمون رو خوردیم و .... بعد از ناهار چی میچسبه؟ خوااااب.

امروز صبح مدیر ساختمون مسئول تعمیرات رو فرستاد خونمون یکی دو تا اشکال کوچیک بود که برطرفشون کرد.

راستی من امروز تو فیس بوک یه حساب برای خودم باز کردم اگه دوست داشتین تشریف بیارین.

هیچ نظری موجود نیست: