۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

subsidy

خدا رو شکر که جمعه رسید یه امروز رو میرم کلاس و دو روز استراحت. استراحت که نه چون شنبه باید بریم تورنتو ولی وقت دارم که به درسهام برسم. 
برای کمک هزینه مهد کودک اقدام کردم دیروز بهم گفتن که میتونم استفاده کنم مهد کودکی که پیدا کردم فعلا برای دخترم جا نداره برای همین فرم ثبت نام مهد کودک YMCA رو گرفتم پر کردم دیشب تحویل دادم حالا امروز باید باهاشون تماس بگیرم. میدونین اگه تورنتو بودیم باید چندین ماه تو لیست انتظار میموندم تا برای کمک هزینه مهد نوبتم بشه ولی اینجا حدودا ده روزه کارم انجام شد. 
مهد کودک رو برای March break میخواستم که نمیدونستم دخترم رو تو اون پنج روز کجا بذارم ولی کمک هزینه رو فقط برای مارچ برک نمیدن و باید دائم استفاده کنم. با اینکه دوست ندارم دخترم خیلی از مادر و پدر و خونه دور باشه ولی چاره ای نیست چون خودم هم بعد از کلاس یکی دو ساعتی لازم دارم که تو مرکز بمونم و به کارهام برسم و الان هنوز کلاس تموم نشده هول هولکی میرم که به اتوبوس برسم وگرنه نیم ساعت معطل میشم و به مدرسه دخترم دیر میرسم. ولی بره مهد کودک خیال منم راحته یک ساعت میمونم تو مرکز به درس و کارم میرسم بعد میرم مهد دخترم رو برمیدارم. چاره چیه؟ اگه بخوام برم سر کار که بیشتر از اینا از دخترم دور میشم. البته ایران که بودیم هم برناممون همین بود یعنی از ساعت هفت صبح تا چهار و نیم بعد از ظهر دخترم مهد کودک بود. 
راستی اگر ساکن منطقه هالتون هستین و میخواین از کمک هزینه مهدکودک استفاده کنین باید با Halton region تماس بگیرین. 
دو سه روزه هوا آفتابی و خوبه منم بعد از ظهرها که میرم دنبال دخترم یه ده دقیقه ای بهش وقت میدم تو حیاط مدرسه با دوستاش بازی کنه. 

بنده همچنان در تحریم کامنتی از طرف شما دوستان به سر میبرم :( ولی اشکالی نداره دنیا همینجوری نمیمونه ما هم خدایی داریم ;)

۱۶ نظر:

ناشناس گفت...

mage minevisi ke baraat comment bezaaran???? khaateraateto minevisi dige, haalaa che hasssaas shodi be comment nazaashtanaa.

رويا گفت...

اميدوار خوب و سلامت باشيد

نام : مهران گفت...

سلام بر شانتميس عزيز
به نظر من مهد كودك يك چيز كاملاً ضروري هست، والدين بايد به انجام دادن كارهاي روزمره شون بدون دغدغه برسند.
راستي هزينه مهد كودك را قبلاً از شما پرسيده بودم. شرايطي كه كمك هزينه مهدكودك ميدن چيه و حدوداً چند درصد هزينه را ميدن؟

شانتمیس گفت...

ناشناس عزیز حساس نشدم وقتی کامنت میگیرم احساس میکنم یکی داره حرفامو گوش میده و باهام حرف میزنه. وقتی کامنت نیست انگار داری با خودت حرف میزنی.
حالا از شما ممنونم که اومدی و همینم نوشتی.

شانتمیس گفت...

نیلوفر جان ممنونم انشالله شما و خانواده محترمتون هم شاد و سلامت باشین

شانتمیس گفت...

آقای مهران عزیز سلام
شرایطش اینه که پدر و مادر هر دو یا شاغل تمام وقت باشن یا محصل تمام وقت. ازمون درآمد خالص سال 2008 رو پرسیدن و ما چون درآمدمون کم بود میتونیم از کمک هزینه مهد استفاده کنیم. در مورد ما فکر میکنم تمام هزینه رو بپردازن حالا قراره یه وقت برام بذارن برم باهاشون باید یه قرارداد امضا کنم اونجا معلوم میشه چقدر میدن.

نرگس گفت...

سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید از اطلاعاتتون استفاده کردیم .
ما هم تازه به مسافران کانادا پیوستیم البته اول راهیم و تازه می خواهیم فرمها رو برای سیدنی کانادا بفرستیم.
از این به بعد مشتری پرو پا قرص اینجا هستم و خوشحال می شم زود به زود آپ کنی. من هنوز وبلاگ مهاجرتی درست نکردم منتظرم فایل نامبر اولم از سیدنی برسه بعد شروع به نوشتن "یه مسافر" را شروع کنم . البته دخترم وبلاگ داره برای رفع خستگی بد نیست یه سری بهش بزنید. sevda2008.mihanblog.com

Unknown گفت...

سلام به شانتیمیس گل گلاب ....
خوبی عزیزم ؟؟؟من همیشه وبلاگتو می خونم و کلی چیز ازش یاد گرفتم.... راستی ما هم یک خانواده 3 نفره ایم و می خوایم بیایم کانادا..... البته اول راهیم...من یک دختر 4 ساله دارم و نگران اینده اش ....راستی اولش دخترت سختش نبود تو یک محیطیه که نمی تونه یک کلمه با کسی حرف بزنه ؟؟؟؟؟دلم میخواد بازم از همه چی بگی...منتظر حرفهای خوبت هستم.... دخترتو ببوس عزیزم

ایشالا همیشه موفق باشی

jalinous گفت...

سلام

من همیشه اینجارو میخونم ولی راست میگی کامنت گذاشتن باعث ایجاد حس خوبی در اونر وبلاگ میشه.چشم حتما کامنت هم میگذارم.

راستیاز زندگی در منطقه ای که هستی راضی هستی و ایا اصولا نسبت به تورنتو چه تفاوتهایی احساس میشه.ممنونم از وقتی که میگذاری.

شانتمیس گفت...

سلام نرگس جان
انشالله که کارهای شما هم راحت و بی دردسر انجام میشه و تشریف میارین. انشالله خیلی زود شما هم یه وبلاگ مهاجرتی درست میکنین. حتما به این آدرسی که گذاشتی سر میزنم
موفق باشی

شانتمیس گفت...

سلام بر مونا خانم گل گلاب
خوشحالم که اینجا رو میخونی.
دخترم هیچوقت شکایت نکرد که نمیفهمه بقیه چی میگن خیلی زود خودشو با محیط وفق داد و عادت کرد.
سعی میکنم زود به زود پست بذارم
سلامت باشی

شانتمیس گفت...

سلام آقای جالینوس
متشکرم که وقت میذارین و اینجا رو میخونین و حالا هم برام کامنت گذاشتین.
راستش برلینگتون شهر کوچیک و آرومیه خوبه ما دوستش داریم ولی اگه یه روز تعطیل بری بیرون خیلی جای گشتنی و تفریحی نداره. فقط همون کنار دریاچه هست. ولی تورنتو که بودیم حوصلمون سر میرفت میرفتیم تو محله هاش میگشتیم و انقدر بزرگ بود که هر بار میتونستیم یه جای جدید رو ببینیم ولی سر تا ته برلینگتون رو عرض یکساعت میشه گشت.
رویهمرفته خوبه ما هم که هفته ای یکبار میریم تورنتو دلتنگیمون برطرف میشه.

sunshine1276 گفت...

سلام شانتمیس عزیز امشب تولده همسرم رضاست امروز و فردا یه سورپرایز پارتی براش تو وبلاگمون ترتیب دادم خوشحال میشم بیای . سان شاین

فريبا- ب گفت...

سلام شانتيميس جان
شما ملاك رو تعداد پيغام هاتون قرار نديد من خودم ازخواننده هاي قديمي وهميشگي شما هستم . از نگارش ساده صادق و بي ريا و همينطور از اينكه اينقدر بي تعارف وخودموني مينويسيد لذت ميبرم . متاسفانه من خيلي اهل پيام گذاشتن نيستم وميخوام بگم ميدونم خيلي ها بلاگ شما رو مثل من ميخونن وميشناسن . من هم اخر جولاي با شوهر ودخترم ميام تورنتو . دلشوره اي دارم كه نگو . ولي وقتي نوشته هاي شما رو ميخونم ونگاه مثبت شما و اسانگيري شما رو در زندگي مي بينم به من خيلي روحيه ميده .دوستتان دارم سلامت و موفق باشي هموطن عزيزم.

بانوي شيراز گفت...

سلام شانتيميس عزيز، من هم خيلي به وبلاگتون سر ميزنم و مطالبش رو ميخونم. من هم يكي از هزاران منتظران مهاجرت به كانادا هستم و مطالبتون خيلي برام مفيد بوده و هست. اميدوارم هثل هميشه موفق باشيد.

ma30 گفت...

سلام من همیشه وبلاگ شما را میخونم و همیشه هم کامنت می کذارم اما نمی دونم چی میشه الان هم مطمئن نیستم این را ببینی در هر حال دخمر گلت را ببوس