۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

ELT

امروز صبح دخترم رو گذاشتم مدرسه و اون دست خیابون سوار اتوبوس شدم اولین باری بود که تو برلینگتون سوار اتوبوس می شدم با اتوبوس رفتم Go Station از اونجا یه اتوبوس دیگه سوار شدم و رفتم به طرف Harvester Rd یه کوچولو پیاده روی کردم و رسیدم به The Bay Learning Center و برای کلاسهای ELT فرم پر کردم و ثبت نام کردم و در ضمن یه کارت عضویت اون مرکز رو هم بهم دادن که میتونم از امکانات اونجا استفاده کنم. 
کلاسها از شانزدهم فوریه شروع میشه و هشت هفته طول میکشه تو این کلاسها زبان تخصصی و کاری رو یاد میگیریم برای شرکت تو این کلاسها باید از نظر زبان حداقل level 5 باشیم. رزومه نویسی و اینترویو و خلاصه هر چی که مربوط به پیدا کردن کار میشه تو این کلاس یاد میگیریم. بعد برنامه Co-op خواهیم داشت که در اصل همون کار صلواتیه یعنی برای یه شرکت چند هفته صلواتی کار میکنیم اگه راضی بودن استخدام میکنن اگه نبودن باهامون خداحافظی میکنن.
در آخر برای خودم آرزوی موفقیت میکنم. برای خودم کارت تبریک میفرستم نوشابه باز میکنم.

۶ نظر:

راهی گفت...

شانتمیس جان همسر من از طریق همین کلاسهای ELT تو رشته خودش تو 1 شرکت خوب وارد شد. بعد از 8 هفته گفتن: "3 ماه هم آزمایشی بمون. تا ببینیم بعد چی میشه. اگه هنوز پروژه باشه و ازت راضی باشیم قرارداد میبندیم." تو این 3 ماه حقوق هم میدن. البته نه حقوقی که واقعا باید بدن. ولی خب تو این اوضاع بیکاری من که خیلی خدا رو شکر میکنم.

شانتمیس گفت...

خدا رو شکر انشالله که همونجا با حقوق خوب استخدامشون میکنن نگران نباش

مژده گفت...

انشالله اين موقعيت براي تو هم به وجود مي ياد شانتميس عزيزم... شاد باشين

شانتمیس گفت...

مرسی مژده جان سلامت باشی

Marjan گفت...

سلام شانتميس جان ، اين كسالت و بى حاليت واسه كار كردن و بى انرژى بودنت ممكنه مال تيروييدت هم باشه ( با توجه به اينكه گفته بودى اين مساله رو دارى ) چون من هم زمانى دقيقا همين حالت رو داشتم و بيرون هم كار ميكردم صبح به سختى ميرفتم شب به سختى بر ميگشتم ديگه هم هيچ كارى نميتونستم انجام بدم.

يا اينهم كه بذار به حساب بى حالى زمستونى كه تقريبا همه دچارش ميشن هر چند خودم بر عكسم انرژيم زمستونا بيشتره و تابستون كمتر

شاد و سلامت باشى

( اين كامنتدونيت من رو كشت آخرش هم نتونستم درست كامنت بذارم اين مال پست بالاييه )

شانتمیس گفت...

سلام مرجان جون
نمیدونم شاید تو راست میگی من که انقدر درد و مرض رنگ و وارنگ دارم که دیگه نمیدونم این بیحالی مال درد و مرضه مال هواست مال زمینه مربوط به دریاست :))
مرجان جون نمیدونم مشکل چیه کامنتدونی رو باز گذاشتم حالا خوبه تونستی کامنت بذاری بقیه اصلا نمیتونن ایمیل زدن که نمیشه کامنت گذاشت.

مواظب خودت باشی انشالله که همیشه خوب و خوش باشی پسر گلت رو هم از طرف من ببوس