۱۳۸۸ بهمن ۲۱, چهارشنبه

چای سبز

مدتیه که من چای سبز مینوشم البته خود برگش رو دم نمیکنم و بصورت چای کیسه ای (تی بگ) میخرم و میخورم. تو اینترنت کلی راجع به خواص چای سبز خوندم که لینکش رو براتون میذارم. 
از دیروز همینطور داره برف میباره یه ماشالله هزار ماشالله بزنم به تخته هم بگم که چشم نخوره. هر چی پارسال برف داشتیم و تمومی نداشت امسال از برف و بارون خبری نبود خدا کنه همینطور بباره و یه یک متری بشینه رو زمینا. 
همچنان فیلم دیدن من ادامه داره و روزی یه فیلم میبینم از ساعت 9 تا 11 صبح. البته این دیگه تا دوشنبه بیشتر طول نمیکشه چون از سه شنبه کلاسهام شروع میشه. 
این هفته هم لانگ ویکند داریم یکشنبه که روز ولنتاین هست و دوشنبه Family Day.

۲۰ نظر:

Diary Of A Stranger گفت...

منم چای سبز خیلی دوست دارم و زیاد می خورم. بهم آرامش میده

شانتمیس گفت...

واقعا همینطوره. اولش مزه خوبی نداره ولی یه مدت که آدم میخوره کم کم به طعمش عادت میکنه.

Unknown گفت...

شانتمیس جان اگه خود برگ چای سبر رو توی لیوان بریزی با آب جوش و چند دقیقه بمونه تا دم بکشه خیلی خیلی خوش طعم تر از تی برگه... مارک Ten Ren فکر کنم توی فرویو هم مغازه اش شعبه داره چای سبر با عطر جاسمینش رو امتحان کن مشتری میشی!!! :)

نهال

شانتمیس گفت...

مرسی نهال جان حتما امتحان میکنم راستش جایی برگش رو ندیدم که بخرم فعلا این بسته صد تایی لیپتون تموم بشه بعد.

مریم گفت...

یه کامنت گذاشتم انگار ارسال نشد.
گفتم من به طعم چای سبز اصلا عادت ندارم.ولی خوبه منم بخورم می دونم خیلی خوبه. ولی دور از جون شما تازگیها یه مشکلی پیدا کردم. عین آفتهای گیاهی و جانوری نسل خوراکی رو از تو خونه برانداختم. نمی دونم مال سرماست؟ همش دوست دارم بخورم. نمی دونم چکار کنم. بزودی باید منتظر یه مریم باشین که اون در تو نمیاد.

شانتمیس گفت...

مریم جان دو سه بار بخوری به طعمش عادت میکنی یکی دو بار اول من با عسل و قند میخوردم الان دیگه خودش رو خالی میخورم.
مریم جان این زیاد خوردنت شاید به درس خوندنت برمیگرده درس میخونی قند خونت میاد گرسنه میشی. یعنی تجزیه تحلیل پزشکی رو داشته باش. من که خودم از زور بیکاری همش میخورم دیروز که کاردستی درست میکردم نه وقت کردم بخورم یا وقت کردم بخوابم. حالا امیدوارم از سه شنبه که کلاسهام شروع میشه و خونه نیستم یه کم وزنم کم بشه.

سیمین گفت...

سلام شانتیمس جان
تو وبلاگ باران جان متوجه شدم که وبلاگ شما هم دومین سالگردشه .. تبریگ میگم عزیزم و امیدوارام سالیان سال شاد و سلامت و پر انرزی بنویسی و ما را هم از نوشته های شیرینت بهرمند کنی .. بدون تعارف بگم که خیلی بانمکی و قدرت طنز پردازیت بی نظیره .. من معمولا نوشتههاتونو میخونم و لذت میبرم
بازم صمیمانه بهت تبریگ میگم عزیزم

شانتمیس گفت...

آهان اینجا پیدات کردم.
سیمین جان تو آخرین پستم در تاریخ 22 نوامبر جواب کامنتت رو دادم. بازم ممنونم

banoyemehr گفت...

سلام من دو روزه پیدات کردم اما باورت نمیشه از اول وبلاگت تا خرداد 87
رو خوندم مثل یه داستان شده برام . حس خوبی دارم از این که اینقدر خودمو بهت نزدیک حس می کنم. با این کامنت خواستم این حس رو به تو هم منتقل کنم.راستش منم دارم برای کانادا اقدام میکنم.اما خیلی میترسم و خیلی سوالات تو سرم دارم.و از این که میبینم موفق بودی خوش حالم. برام دعا کن.

RS232 گفت...

من قبلا که در ایران بودم کمتر فیلم و سریال ایرانی نگاه می کردم. الان مدتیه که یک سایت پیدا کردم و تمام سریالهایی را که ندیدم چهارتا چهارتا نگاه می کنم. از ساعت پنج که از سر کار برمی گردم توی رختواب تلپ میشم و شروع می کنم به فیلم و سریال ایرانی دیدن تا ساعت 11 شب. عوضش آخرهفته ها دیگر فیلم نگاه نمی کنم. توی ایران هیچوقت نه حوصله دیدن این چیزها را داشتم و نه وقتش را پیدا می کردم.

شانتمیس گفت...

banoyemehr عزیز سلام
خوش اومدی منم خوشحالم که یه دوست دیگه به دوستانم اضافه شده. برات آرزوی موفقیت میکنم

شانتمیس گفت...

RS232 عزیز این سایتی که میگی آدرسش چیه؟ احتمالا همون ایران پراود نیست؟

Rànâ گفت...

من چای دارچین هم خیلی دوس دارم!

شانتمیس گفت...

چای دارچین هم خوبه

behdad گفت...

سلام

با مطالب رنگارنگ در وبلاگ جدیدم در میهن بلاگ آپ کردم

به امید دیدار

راهنماي تخصصي مهاجرت به كانادا گفت...

با سلام و عرض ادب و دورود بر نويسنده پر توان وبلاگ
از اينكه با وبلاگ و نوشته هاي پر بار شما اشنا شدم خيلي خوشحال هستم
با توجه به اينكه جامعه مهاجر ما نياز مبرم به همبستگي و اتحاد دارد و فضاهاي وبلاگ و مجازي جايگاه بزرگي بابت اين موضوع است اين وبلاگ در نظر دارد شما دوست عزيز را به جمع خانواده مهاجرين كانادا خود اضافه نمايد
لذا افتخار داده وبلاگ ما را با عنوان
راهنماي تخصصي مهاجرت و زندگي در كانادا
www.canadairanimmigrate.blogfa.com
به جمع دوستان خود اضافه نمائيد تا باعث گسترس فرهنگ ارتباط و شكلگيري جامعه مجازي مهاجرين شويم
با تشكر ساناز بيگلري - مدير روابط عمومي
گروه مشاوره تخصصي مهاجرت به كانادا

مدیر فروم گفت...

با سلام.

من مدت هاست که از مطالب مفید و جالب وبلاگ شما و دیگر پایگاه ها استفاده کردم و همین جا ازتون تشکر می کنم.ولی خیلی ها حوصله ندارند مدام بین وبلاگ ها بگردند و در گوگل به دنبال وبلاگهای مرتبط باشند.لذا بر آن شدم که یک دیتابیس واحد ایجاد کنم که توش همه چیز در مورد کانادا باشه و به تمام وبلاگها لینک داشته باشه.پس فروم ایران-کانادا رو ساختم.شما می توانید انجمن خود را با مدیریت خودتون ایجاد کنید.می توانید وبلاگتون رو به رایگان تبلیغ کنید و به سوالات هموطنانتون پاسخ دهید .بیایید ثابت کنیم ایرانیان لایق بهترین ها اند
ارادتمند

ناشناس گفت...

درود بر دوست گرامی. من حمید هستم. سال گذشته با وبلاگ از زنده رود تا سن لورنس در خدمت شما بود. متاسفانه به خاطر گرفتاریهای بیشمار موفق به آپدیت کردن وبلاگ نبودم ولی قصد دارم خاطراتم را بصورت مستمر با شما دوستان عزیز به اشتراک بگذارم. به این جهت لطفا لینک من را روی وبلاگ خودتون دوباره قرار دهید. با تشکر فراوان

ادمین جویا آنلاین گفت...

با سلام، با اجازه شما از مطالب مفید این وبلاگ در سایت جویا آنلاین حداکثر یک پاراگراف و با ذکر منبع و نام مولف استفاده میشود.
با سپاس
ادمین

katayoon گفت...

Salam.tazeh madam Canada.VA tazeh shoo kardam weblog RA mikhonam.mamnoon azatoon bazam naaar -midam