۱۳۸۸ اسفند ۷, جمعه

پاسخ به کامنتهای پست قبلی

gojesabzcanada گفت...
I couldn't before I try again maybe this time work

ناشناس گفت...
نمیشه کامنت گذاشت، خرابه

ناشناس گفت...
salaam man mikhoonamet, alaan ham comment gozaashtam.

The Godfather گفت...
سلام شانتمیس جان یادته یه بار گفتی حال تو با هواشناسی تنظیم میشه من منتظرم هوا آفتابی بشه تا تو هم خوشحال بشی اونوقت یه لحظه هم ولت نمیکنم دوستم.

امیرحسین گفت...
من یکی سرم خیلی شلوغه باور کن روزی یک باز صفحه تو باز میکنم

پرستووو گفت...
سلام . تست کامنت که ببینم مشکلی داره یا نه . من همچنان مطالب رو دنبال میکنم :) ...

ناشناس گفت...
comment test!!!!

لاله گفت...
این مشکل رو blogspot با بعضی از Browser ها مثل فایرفاکس داره(البته نه همیشه). علتش هم به خاطر بعضی از کدهای جاوا اسکریپتی هست که داره و با بعضی از Browser ها مشکل دارن. اما این مشکل بیشتر تو وبلاگهایی هست که بخش کامنت های اونها به انتهای پست ها اضافه میشه(مثل وبلاگ شما) معمولا وبلاگهایی که بخش کامنت وبلاگ به صورت pop-up هست این مشکل رو ندارن یا کمتر دارن. اما در کل سیستم کامنتینگ blogspot خیلی مشکل داره و خیلی ها ازش شکایت دارن نه فقط در مورد وبلاگ شما. من خودم سیستم Wordpress رو بیشتر دوست دارم هم قوی تر هست و هم امکانات بیشتری داره. کار کردن هم با اون خیلی راحته.

Ali گفت...
من واست کامنت گذشتم ولی‌ الان نیستش! همونطور که تو کامنت قبلی‌ هم گفتم این انتخاب نمای کارو سخت می‌کنه. حتما باید account گوگل یا wordpress یا ... داشته باشی‌ و اگه نداشته باشی‌ نمی‌شه کامنت گذاشت.

چیک پی گفت...
من حدود ۱ سالی‌ هست که وبلاگت رو میخونم و با دیدن بازدید کنندها میتونی‌ مطمئن باشی‌ که خواننده زیادی داره وبلاگ خوب و خالی‌ از دروغت .ولی‌ یه نکته رو که می‌خواستم به عنوان حس شخصی‌ بگم که من شخصاً هر زمان برات چیزی نوشتم(البته قبل زمانی‌ که خودم وبلاگ داشته باشم و با اسم اصلی‌ خودم) با استقبالت مواجه نشدم ، شاید چون حالت تشویقی و تأییدی نبود نوع کامنت گذاریم و هر زمان که مخالفتی یا ایرادی از سازمانها یا نوع برخورد شخصیتهای معرفی‌ شده تو پستهات مواجه میشدم دلم میخواست نظرم رو در اون رابطه بگم:) اما وبلاگت بسیار صمیمی‌ و مهربونه، موفق باشی‌؛)

ناشناس گفت...
خوشکلا باید برقصند اگر کامنت منو دریافت کردی باید پاشی برقصی....حالا بیا...حالا گردن حالا یک دو سه، یه پا جلو اون یکی عقب حالا برعکس... شوخی کردم بخندی شاد بشی...سبز سبز باشی با همسر گل گلاب و طوطی قند عسل...ولی خداییش امشب آقا و بچه ها اومدن پا شو یه رقص اساسی بکن تا اونا هم شاد شن حال کنن...اگه گفتن چرا یهو می رقصی بگو تست کامنت دونیمه... D: منم هرروز چک می کنم اما معمولا مزاحم نمی شم.در هر صورت ممنون و دستت درد نکنه واسه خانه و خانواده پاشدی رقصیدی... ;) یه دوست بنام شاهرخ

بال گفت...
? Am I posted

باران گفت...
شانتمیس جان من قبلا مشکل داشتم ولی الان دیگه این مشکل را ندارم!

مریم-یادگار گفت...
شانتمیس نازنین ما که خیلی دوست داریم:) ولی دو تا مشکل برای من یکی هست: اول بسیاااااار تنبلم تو کامنت گذاشتن دوما کامنتها اینجا گاهی پرواز می کنه:)) یهنی بعد از اینکه می نویسی پاک میشه. و یه چیز دیگه من آدرس جدیدتو تو لیستم نزاشتم آپ که می کنی نمی فهمم مگه اینکه همینجوری بیام.

ناشناس گفت...
سلام اصلا نگران نباش به برکت حکومت مبارک ج....همه مردم دارند برای مهاجرت اقدام میکنند و چون وبلاگ شما جالبه خیلی ها می خونن ممننون از همه زحمات شما

۲ نظر:

The Godfather گفت...

سلام شانتمیس جان چرا دیگه عکس نمیگذاری تازه من تو فیسبوک اومدم تو صفحت در خواست کردم وی تو منو قبول نکردی

شانتمیس گفت...

سلام
یه چند وقتیه عکس نگرفتم هنوز ویدیوهای نیاگارا رو هم نذاشتم یه کم تنبلی کردم.
با همین آی دی اومدین تو فیس بوک؟ من دعوت همه رو قبول کردم. عجیبه!!