۱۳۸۸ دی ۲۲, سه‌شنبه

چرا فقط وال مارت؟

چند روزه که هوا آفتابی و خوبه سرد هست گاهی برف میاد ولی معمولا روزها آفتابیه.
امروز مامان یکی از همکلاسیهای دخترم تو حیاط مدرسه اومد طرفم و گفت اگه میشه با هم قرار بذاریم پارکی کتابخونه ای جایی بریم  بچه هامون با هم بازی کنن منم قبول کردم حالا باید یه روز قرار بذاریم بریم کتابخونه تو این سرما پارک که نمیشه رفت.
یه چیزی یادم رفته بود بنویسم روز باکسینگ دی که رفتیم Maple View Mall رفتیم Sears یه چیزی اونجا برای خودم گرفتم که با هزار و یک منت نوشته بود یکی بخر دو تا ببر دو تاش شد 48 دلار یکی دو روز بعد که داشتم فلایر وال مارت رو چک میکردم دیدم چیزی رو که من با هزار منت فروشنده و خوشحالی و احساس پیروزی خودم خریدم و برام دونه ای بیست و چهار دلار تموم شده وال مارت گذاشته دونه ای 19 دلار دوست داشتم موهامو دونه دونه بکنم. دقیقا همون مارک و همون جنس بود. سرانجام به این نتیجه رسیدم که هیچ کجا بهتر از وال مارت نیست. 
گوشت گوسفندی که از سوپر خوراک گرفتیم خیلی خوبه اصلا بوی بد نمیده گوشت چرخ کرده هم ازش گرفتیم  که گوساله بود با چربیهای گوشت گوسفندی یه دور چرخش کرد خیلی خوب شد. سوپر خوراک نونهای خیلی خوبی هم داره. مدتیه که از اونجا خرید میکنیم ولی اونجا غذا نمیخوریم خیلی تمیز نیست. کباب که فقط کباب عادل.
جدیدا به یه موضوعی پی بردم که تو برلینگتون خیلی عرب زندگی میکنن اکثرا هم اهل فلسطین هستن ولی هنوز دلیلش رو نمیدونم.

هیچ نظری موجود نیست: