۱۳۸۸ دی ۲, چهارشنبه

همینجوری

هوا سرد شده هاا. من بیرون نرفتم فقط عصری رفتم صندوق پست رو خالی کردم. ولی دمای هوا دوازده درجه زیر صفره هوای تورنتو نه درجه زیر صفر.

ما تا ویکند آینده باید هر روز درس بخونیم که امتحانات ثلث اول شروع میشه. فعلا فارسی و دیکته کار میکنیم. ریاضی دخترم خوبه خیلی ریاضی دوست داره و خوب بلده. الان که دارم پست مینویسم تایم استراحتمونه دخترم کارتون میبینه و من پست مینویسم.

این سریال بانو از دیروز شروع شده خیلی از این مدل سریالها خوشم نمیاد و معمولا نگاه نمیکنم حالا شاید بعضی وقتها دیدم.

فیلم پسر تهرانی خیلی قشنگ بود من خوشم اومد امین حیایی واقعا هنرمنده از بازیش خوشم میاد. دیشب فیلم خواب فروش رو دیدیم که برای وقت گذرونی بد نبود.

دیشب که نظرات وبلاگ رو چک میکردم دیدم که همون مریض روانی چند تا دیگه برام کامنت خصوصی فحشهای رکیک و همینطور نفرین گذاشته البته با اسمهای مختلف و فونت فارسی و انگلیسی من نمیدونم اون دیوونه خونه ای که توش زندگی میکنه در و پیکر نداره؟ صاحب نداره؟ خدا میدونه چه اتفاقاتی تو زندگیش افتاده که به این حال و روز افتاده. طرف رو باید زنجیرش کنن اوضاعش خیلی خراب تر از این حرفاست که با دارو احتمالا خوب بشه. امیدی به شفاش نیست ولی شما براش دعا کنین.

دیروز یه آفتاب آبکی رو ساختمون روبرویی افتاده بود امروز هم یه آفتابی بود نمیدونم کجا رفت.

روز آخر مدرسه که ساعت 1:45 دخترم تعطیل میشد نیم ساعت زودتر رفتم نوفریلز یه جعبه شکلات خریدم و کادو کردم برای اون خانم مسنی که چهارراه بالای مدرسه می ایسته ما از چهارراه رد بشیم وقتی برمیگشتیم خونه دخترم بهش داد و مری کریسمس گفت اون خانم خیلی خوشحال شد.

راستی اگه دوست داشتین کامنت بذارین اینجا http://shantemis.blogspot.com/ کامنت بذارین.

۲ نظر:

مژده گفت...

مي بينم كه شانتميس جونم بلاگ اسپات هم داري... اين رفتارها متاسفانه وجود داره زياد بهشون توجه نكن.... راستي من با فيلترشكن لاك پشتي وارد فيس بوك مي شم ولي سعيمو مي‌كنم اگه نتوونستم add كنم برات پيغام ميذارم و دوست داشتي تو زحمتش رو بكش ... باران ( شاپرك پرواز كن ) هم نتوونستم add كنم و خودش اينكارو كرد... بهت خبر مي دم... شاد باشي

شانتمیس گفت...

آره مژده جون خیلی وقته بلاگ اسپات رو دارم البته خیلی بهش وارد نیستم مثلا نمیدونم کامنتها رو چطور میتونم ادیت کنم و به هر کامنت جواب بدم تازه خدا رو چه دیدی شاید چند جا دیگه هم لونه کرده باشم;))
من میخواستم ادت کنم ولی نتونستم پیدات کنم باران رو هم نتونستم پیدا کنم