۱۳۹۲ خرداد ۳۱, جمعه

smart shopping

این سایت رو چک کنین
 
 
 
حالا این یکی رو چک کنین
 
 
 
 
سایت اولی مربوط به THE BRICK میشه که یه مبل ال رو گذاشته به قیمت ششصد و چند دلار و سایت دومی مربوط به KIDIO FURNITURE هست که دقیقا همون مبل رو با یه اتومان جلوش گذاشته چهارصد و چند دلار. هر دو مبل دقیقا یکی هستن هر دو هم از چین وارد میشن ولی دومی مستقیم از چین وارد میکنه واسطه نداره شناخته شده نیست تبلیغات هم نداره قیمتهاش خیلی پایینتره.
 
ببین چه پولی درمیارن این فروشگاههای معروف. تازه اولی شعارش اینه NO BODY BEATS THE BRICK

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من الان وبلاگتون رو اتفاقى توى سرچ پيدا كردم و پست ها رو خوندم
برام جالبه بدونم كه هنوزم كار مى كنيد يا نه

شانتمیس گفت...

بله من هنوز کار میکنم

ناشناس گفت...

Nice post. I learn something new and challenging on blogs
I stumbleupon every day. It's always exciting to read
content from other writers and practice something from other web
sites.

dieta odchudzająca

ناشناس گفت...

سلام شانتمیس جان....من تازه به کانادا اومدم و شروع به خوندن بلاگ شما کردم...خیلی جالب و خوبه...هنوز وسطهاشم..اما دیدم از خرداد 93 به بعد دیگه ننوشتین.میتونم بپرسم چرا؟ از طرف فریبا

ناشناس گفت...

ممنون از اطلاعات خوبت هميشه شاد و موفق باشي :)