۱۳۹۰ بهمن ۹, یکشنبه

عیالوار

سلام خدمت همه دوستان و آشنایان و خوانندگان البته اگه هنوز کسی به این وبلاگ سر میزنه من که خودم هر چند ماه یکبار میام اینجا.
حسابی مشغولم و خیلی وقت پای کامپیوتر نشستن رو ندارم چه برسه به وبلاگ نوشتن. فقط انقدر بگم که حالمون خوبه و حالا دیگه یه خانواده سه نفری نیستیم. نمیدونم قبلا گفتم یا نه یک سال پیش ما یه خانم پیشی آوردیم و اونم الآن عضوی از خانوادست یکی دیگه هم تازگیها بهمون اضافه شده پسرم الان سه ماه و یک هفته سن داره. بیست و دوم اکتبر سی ام مهر ماه به دنیا اومد و ما الان حسابی عیالوار شدیم. حالا سه تا خانمیم و دو تا آقا یه آقای سگ هم بیاریم دیگه جمعمون جمع میشه.
خوب تا هفت هشت ماه دیگه فعلا خداحافظ

۱۰ نظر:

Marjan گفت...

به به مبارك باشه شانتميس جان به سلامتى خانم. انشالله كه همگى كنار هم شاد و سلامت باشيد.

رینا گفت...

سلام خانومی.اونقدر اومدم و نبودی که ما اومدیم کانادا و تا چند وقته دیگه میشه یک سال.قدم نو رسیده مبارک.انشالله همیشه خوب و خوش و سلامت باشید.

فریبا گفت...

خانمی مبارررررررررررررررررک
گفتم این شانتیمس داره بچه دار میشه نمی اد یه دفعه همه رو سورپرایز میکنه ها . خوب به سلامتی شاد و سربلند باشید خانواده 5 نفره شما. حتما هفت هشت ماه دیکه شدید 6 نفر

ناشناس گفت...

سلام خانوم قدم نورسيده مبارك
آزيتا

لاله گفت...

باز هم تبریک میگم عزیزم، قدمش مبارک باشه انشالله و همیشه سالم و سرحال زیر سایه شما :)

باران شاپرک گفت...

واااااای قدم نورسیده ات خیلی مبارک باشه ... خوشحالم که نوشتی و از حال خودت ما رو با خبر کردی ... خلاصه که دلمون برات تنگ شده بود ..

fariba گفت...

روزهای شاد و پر از امید برای شما و خانواده محترم در سال جدید ارزومندم . پیشاپیش سال نو مبارک

رینا گفت...

اومدم آخرین کامنت 90 رو برات بزارم و بهت بگم چقدر عزیزی.عیدت رو تبریک بگم و از خدا بخواهم بهترینهای دنیا رو در سال جدید بهت هدیه کنه.شاد باشی گلم و در پناه حق[قلب][گل][بغل][ماچ]

رینا گفت...

خانومی عزیزم روزت مبارک[گل]

تیتی گفت...

اخیییییی چقدر یهو دلم گرفت!
اخه همش مینوشتی و قشنگ مینوشتی.
قدم نو رسیده مبارک