۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

همه راهها به ....... ختم ميشه

اين .................... براي هر كس با يه كلمه پر ميشه و اينجا در كانادا اين ........................ براي من با كلمه وال مارت يا Walmart پر شده.
جمعه دو هفته پيش رفتيم وال مارت براي خريد در ضمن يه سري رزومه هم با خودم برده بودم كه به فروشگاههاي مختلف بدم. رفتم قسمت customer service كه يه فرم استخدام وال مارت رو بگيرم. مشغول پر كردن فرم بودم كه يه خانمي كه سوپروايزر بود اومد سراغم و يه نگاهي به رزومه اين حقير انداخت و چند تا سوال ازم پرسيد و گفت كدوم قسمت ميخواي كار كني گفتم اول صندوق بعدش فرقي نميكنه گفت من تو رو براي صندوق ميخوام و هفته آينده باهات تماس ميگيرم.
هفته پيش از اول تا آخر هفته منتظر شدم خبري از اين خانم نشد كه نشد دوباره جمعه عصري رفتم وال مارت و سراغش رو گرفتم و پيداش كردم گفت سرم خيلي شلوغه ميخواستم امشب باهات تماس بگيرم دوشنبه بيا براي مصاحبه. خلاصه اولين مصاحبه كاري من در كانادا روز دوشنبه هفدهم مي 2010 ساعت يازده صبح بود (همچين ساعت و تاريخ ثبت ميكنم كه انگار مصاحبه تو سازمان ملل بوده). خلاصه كلي استرس و هيجان و ذوق و شوق و ....... داشتم. براي معلمم ايميل فرستادم و جريان رو بهش گفتم اونهم يه سري راهنماييم كرد بعد به باران عزيز ايميل زدم و اونهم خيلي كمكم كرد كه همينجا ازش تشكر ميكنم.
دوشنبه فرارسيد و بنده نيم ساعت قبل از مصاحبه در محل حاضر شدم و خانم سوپروايزر اومد ازم عذرخواهي كرد كه پسرش مريضه و بايد بره از مدرسه برش داره و يه قرار ديگه براي چهارشنبه برام گذاشت ولي مصاحبه اول رو با يه خانم ديگه انجام دادم.
ديروز چهارشنبه ساعت شش بعد از ظهر دومين مصاحبه رو هم انجام دادم و ازم دو تا مدرك شناسايي خواست و معرف هام رو گرفت و يه فرم براي عدم سوء‌ پيشينه پر كردم بهش دادم و گفت جوابش دو هفته ديگه مياد.
چون مصاحبه در مك دونالد انجام ميشد ديدم كه قبل از من يه خانمي مصاحبه داشت اونهم آخر سر همين مراحل رو طي كرد.
حالا نميدونم اين عدم سوء پيشينه و معرف و كارت شناسايي رو از همه ميخوان بعدا بينشون انتخاب ميكنن يا اينا استخدام دارن و چندين نفر رو ميخوان. حالا شما اگه ميدونين بفرمايين مباركه يا نه!

۱۶ نظر:

باران گفت...

عدم سوپیشینه؟؟؟؟؟؟ ولی میتونم بگم 80درصد قبولی ! و اینو بدان هر موقع ازت SIN نامبر خواستند یعنی مورد قبول واقع شدی و کار تمامه ! ولی جاهایی مثل فیوچرشاپ اصلا این چیزها را از من نخواستند شاید الان دیگه فرق کرده و باید مدارک بیشتری ارائه کرد! ولی به نظر کمی عحیب میاد ! عدم سو پیشینه معمولا جاهایی از آدم میخواهند که با بچه ها سر کار داشته باشند! و با بیماران عقب افتاده ذهنی !
راستی شانتمیس من که کاری نکردم !! پشتکاری خودت بود !

شانتمیس گفت...

راستي من گفتم خودم پليس چك دارم براي كار والنتير گرفتم گفت وال مارت پليس چك خودشو داره!!!

مریم گفت...

شانتمیس جان مبارکه عزیزم
به نظر من حتما قبولی شک نکن:) چند تا از دوستهای من هم اینجا وال مارت کار می کنند. ازشون می پرسم که عدم سوئ پیشینه ازشون خواستند یا نه.

شانتمیس گفت...

مرسي مريم جان اگه بپرسي كه لطف ميكني

The Godfather گفت...

شانتمیس جان خیلی خوشحالم که شما هم داری شاغل میشی ظاهرا سال 2010 سال خوبیه چون هم بعضی از دوستان که سالها منتظر بودن انتظارشون به سر رسید مثل وبلاگ از کیف تا مونترال و هم خیلیها وارد بازار کار شدن مثل باران عزیز.

شانتمیس گفت...

ممنونم
من كه گفتم امسال سال ببره و سال منه
انشالله كه همينطور كه ميگي باشه
موفق باشي

مریم گفت...

شانتمیس جون
من از یکی از دوستام که وال مارت کار می کنه پرسیدم اینجا موقع استخدامشون ازشون همچه چیزی نخواسته بودند.

شانتمیس گفت...

مريم جون ممنون لطف كردي
امشب رفتم وال مارت كه براي مصاحبه ديروز thank you letter بدم از يكي از كارمنداي وال مارت سوال كردم گفت به اين مرحله برسي يعني استخدامت ميكنن :))))))))

مژده گفت...

شانتميس جون من خيلي اميدوارم... انشالله دفعه ي بعد خبراي خوب خوب ازت بشنويم.... شاد باشي

مهاجرت به کانادا و خاطرات ما سه نفر گفت...

مبارکه شانتمیس جان
خوش بحالت

ناشناس گفت...

شانتمیس جان ساعت کارت به مدرسه دخترت بهم برخورد نمی کنه.چون وال مارت برای صبح زود می خواد. موفق باشی

شانتمیس گفت...

مرسي مژده جون خدا در دهنت بشنوه

شانتمیس گفت...

ممنون آقا رضا هنوز كه باهام تماس نگرفتن بابا سيبو كه ميندازي بالا هزار تا چرخ ميخوره تا بياد پايين حالا بيخودي خوشحالي نكنيم بهتره

شانتمیس گفت...

ناشناس جان ديگه اگه ميخوام برم سر كار بايد به هر سازي كه ميزنن برقصم. مدرسه دخترم كه تا يك ماه ديگه تموم ميشه بعدشم بايد يه فكري براي تابستونش بكنم خوب از همين الان همون فكرو براش ميكنم. تازه هنوز معلوم نيست باهام تماس بگيرن يا نه بعد هم اگه تماس گرفتن معلوم نيست شايد شيفت غروب و شب بهم دادن و دو روز آخر هفته. صبر كنيم ببينيم چي ميشه.

مانا گفت...

مباركه فكر كنم آپ بعديت بايد شيريني بدي

شانتمیس گفت...

مانا جان سلامت باشي خدا از دهنت بشنوه