۱۳۸۸ بهمن ۱۱, یکشنبه

***

دیروز هم طبق معمول رفتیم تورنتو و تا عصر اونجا بودیم چند ساعتی رو تو فرویومال گذروندیم ناهار رو هم همونجا خوردیم از سوپر خوراک هیچ خریدی نکردیم و فقط مجله های ایرانی رو برداشتیم. 
عصری که رسیدیم برلینگتون رفتیم مایکلز که مرجان چند روز پیش راجع بهش نوشته بود. عجب جایی بود اصلا دلم نمیخواست بیام بیرون خیلی خرید نکردیم چون به قول مرجان اول آدم باید یه ایده داشته باشه بعد براش خرید کنه فقط یه کیت گردن بند و دستبند برای دخترم خریدم که همون دیشب با هم درست کردیم یه سبد حصیری هم برای آشپزخونه. خیلی فروشگاه جالبیه حتما اگه میتونین یه سر به این فروشگاه بزنین.

۲ نظر:

مریم گفت...

چه عالی:) اگه اینجا هم از این فروشگاه مایکلز پیدا بشه خوبه. دخترهای من عاشق اینجور کارا هستند.

باران گفت...

وای شانتمیس من هم عاشق مایکلز هستم !! من مایکلز ریچموندهیل رفتم ! راست میگی اگه بری تو دیگه دلت نمیخواد بیای بیرون !!