۱۳۸۸ بهمن ۹, جمعه

***

امروز هوا خیلی سرده خیلی صبح که دخترم رو میبردم مدرسه دمای هوا بیست درجه زیر صفر بود هوا آفتابیه ولی واقعا سرده. 
دوباره دیروز سرما خوردم. نمیدونم چرا تند تند مریض میشم انقدر آب نمک قرقره کردم و شیر و چای داغ خوردم که حد نداره. دیشب نتونستم برم کلاس زبان. 
من نمیدونم این کانادائیها پنگوئن اند؟ چی اند؟  دو سه روز پیش حسابی خودمو پوشوندم رفتم دنبال دخترم از مدرسه بیارمش یه دختر تین ایج رو دیدم که یه تی شرت پوشیده بود و یه کاپشن و زیپ کاپشنش باز بود سر و کله اش هم باز بود و چیزی سرش نبود!! چطور تو اون هوا راه میرفت نمیدونم!! 
مدرسه ایرانی دخترم ازم خواسته که فصل نامه مدرسه رو براشون تایپ کنم هفته پیش تو همون مدرسه نشستم تایپ کردم تموم شد احتمالا تا آخر سال یکی دو تا دیگه باید تایپ کنم براشون. خوبه اینجوری سر خودم هم گرم میشه.

۱ نظر:

Unknown گفت...

تورنتو که شده 17 درجه زیر صفر! من دیشب که از بیرون اومدم هنوز سرما توی بدنمه! با اینکه خونه گرمه ولی من دو تا ژاکت پوشیدم!! فوریه هم در پیشه !! (صورتک گریان)