۱۳۸۸ دی ۲۹, سه‌شنبه

کتاب رانندگی

یکی دو تا ایمیل در مورد کتابچه رانندگی دریافت کردم.

۵ نظر:

baran گفت...

سلام شانتمیس جون! مگه میشه کتاب هندبوک رانندگی
را آن لاین خوند؟؟؟ به نظرم باید خریدش که قیمتش چندسال پیش حدود 14 دلار بود الان را نمیدونم ! و اینکه راستی در قسمت "نظریه عنوان" میتونی نام و آدرس اینترنتی را اضافه کنی که هر کسی که کامنت بگذاره مجبور نشه هر دفعه مثل من پسورد جدید به گوگل بده !!!

شانتمیس گفت...

سلام باران جان
من نمیدونم آنلاین میشه خوند یا نه یکی دو نفر از من خواستن فایلش رو براشون بفرستم من که نداشتم ولی فکر کنم از این سایت پی دی اف هم بشه گرفت من نمیدونم.

baran گفت...

نمیدونم بشه از پی دی اف گرفت یا نه ! از من هم خواسته بودند که سایت را براشون فرستادم ولی گفتم فکر نمیکنم که بتونید ان لاین کتاب را بخونید!!!

ahmad گفت...

سلام وقتتون بخير از سايتتون بازديد کردم بسيار عالي وآموزنده مي باشد اميدوارم موفق باشيد به سايت ماهم يه نظري بنداز

ناشناس گفت...

من س نوری، عضو رسمی جامعه متخصصین مهاجرت به کانادا و مشاور ارشد سازمان مهاجرت خورشید کانادا با کمال میل برای همکاری، پاسخ به سئوالات دوستان و تقبل وکالت متقاضیان در همه امور مهاجرت و شهروندی به کشور کانادا آمادگی دارم:

با من میتوانید مستقیماً از تهران با شماره 82807880 و یا 0014162210632 تماس بگیرید.

www.khorshid.ca نیز برای ارائه اطلاعات به شما عزیزان در دسترس میباشد.

مشورت با ما قبل از عقد قرارداد با هر گروه یا شخص ثالث به نفع شماست