۱۳۸۸ شهریور ۳۰, دوشنبه

من برگشتم

بالاخره بعد از یک هفته که هم خودم مشغول بودم و هم این بلاگفا بازی در میاورد برگشتم. بله شنبه پیش از کالج رفتیم قبرستان بعد از اونجا رفتیم وال مارت یه چیزی خریده بودم پس دادیم و بعد رفتیم سوپر اقبال برای خرید گوشت و مرغ که دیگه فریزرمون داشت شبیه کمد برقی میشد. راستی یه دکه کوچیک تو این سوپر هست که کارت تلفن میفروشه و کارت تلفن پنج دلاری رو چهار دلار میفروشه ما هم یه کارت Ci Ci ده دلاری رو ازش خریدیم هشت دلار قیمت گوشت و مرغ این سوپر از بقیه جاها ارزونتره فقط یه کم معطلی داره که شنیدم صبحها خلوته حالا یه بار باید یکشنبه صبح برم خرید.

تقریبا همه حرفهایی که میخواستم هفته پیش بزنم یادم رفته حالا باید فکر کنم یواش یواش یادم بیاد. یادمه که سه شنبه شب رفتیم IKEA. یه شب رفتیم پینات پلازا از سوپر چینی ها یه مقدار کالری منفی (گریپ فروت) خریدیم و چیزهای دیگه.

هیچ نظری موجود نیست: